معاون وزیر ورزش در خصوص تعطیل شدن تمرین پرسپولیس گفت: همه کارهای ما غیرحرفه‌ای است و هیچ کجای دنیا بازیکنان چند هفته مانده به پایان لیگ بازیکنان تمرین را تعطیل نمی‌کنند.

 
نصراله سجادی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: همه کارهای ما غیرحرفه‌ای است و هیچ کجای دنیا بازیکن چند هفته مانده به پایان لیگ تمرین را تعطیل نمی‌کنند و قطعا مراجع رسیدگی در این خصوص وجود دارد و وزارت ورزش طبق قراردادهای موجود در فدراسیون و سازمان لیگ بر این موضوع نظارت خواهد داشت.
 
وی در خصوص اخبار منتشر شده در خصوص ایجاد تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس نیز گفت: تا جایی که من اطلاع دارم تغییری در هیئت مدیره این تیم اتفاق نخواهد افتاد.

معاون وزیر ورزش در ادامه با اشاره به انجام انتخابات فدراسیون قایقرانی و انتخاب احمد دنیامالی به عنوان رییس این فدراسیون بیان کرد: با همکاری همه‌ اعضا در انتخابات، دنیامالی با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس انتخاب شد و فضای انتخابات نیز آرام و به دور از حاشیه بود.

سجادی درخصوص حواشی ایجاد شده در انتخابات مجامع سایر فدراسیون ها نیز گفت: سایر مجامع برگزار شده در دوره‌ی من نیز در آرامش و فضای مناسبی برگزار شده و حواشی ایجاد شده پیرامون مجمع نیز در داخل مجمع ایجاد نشد و اگر هم حاشیه‌ای بود در خارج از فضای مجمع ناامید شده بودند اتفاق افتاد.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود در خصوص حضور خبرنگاران در مجامع خاطرنشان کرد: در دوره‌ من هیچ مجمعی بدون حضور خبرنگاران برگزار نشده است.

معاون وزیر ورزش در پایان در مواجه با سوال خبرنگار در رابطه با خبر استعفای فتح‌اله زاده در پایان فصل گفت: من اصلاً از این موضوع اطلاع ندارم اما قطعاً تا پایان فصل هیچ تغییراتی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: سجادی ، لیگ ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار