معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 14 از مراسم اختتامیه و معرفی آثار و پژوهش های برتر جشنواره ی پژواک ، در دارالمومنین تهران خبر داد .

محمد سیفی پور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: اداره مطالعات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در راستای دستورالعمل اداره کل مطالعات شهرداری تهران و به منظور نهادینه کردن مشارکتهای اجتماعی در بخش مطالعات و اهمیت رویکرد مشارکت مردمی و پژوهش مداری ، مراسم اختتامیه جشنواره ی پژواک را که بازتابی از پژوهش‌ها، آثار کاربردی، مطالعات، پژوهش‌واره گروهی و کندوکاو و کاوش محله ای می باشد را برگزار می کند.

سیفی پور افزود:  جشنواره پژواک در بخشهای اصلی شامل مقاله پژوهشی، آثار پژوهشی محله‌ای، گزارش هم‌اندیشی‌های محله‌ای، ایده‌های پژوهشی محله‌ای، ترسیم سیمای اجتماعی و فرهنگی محله (نیم‌رخ محله) و سند توسعه مطالعات و پژوهش‌های محله‌ای اجرا شد .

 وی گقت: مدیر اداره مطالعات بیش از پنجاه مقاله را به دبیرخانه جشنواره پژواک منطقه ارسال و پس از داوری توسط کمیته علمی منطقه، 25 مقاله به دبیرخانه اصلی جشنواره پژواک ارسال شد که در این راستا 4 مقاله برتر انتخاب و به منطقه معرفی شد .

وی خاطر نشان کرد:  مراسم اختتامیه این جشنواره در روز شنبه 3 اسفند از ساعت 15 تا 17 در سالن اجتماعات سرای محله ابوذر برگزار می شود که در این مراسم از پژوهشگران منتخب تقدیر به عمل می آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار