امیراسماعیلی: رونمایی از دو سامانه موشکی و راداری جدید در رژه ۲۹ فروردین سال آینده

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از رونمایی از دو سامانه جدید موشکی و راداری در ۲۹ فروردین سال آینده خبر داد.

برخی حاضرند به قیمت برطرف کردن دشمنی آمریکا عزت ایران را بفروشند/ آمریکا دشمن اصلی ایران است

فرمانده کل سپاه با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی گفت: خیلی‌ها در گذشته انقلابی بودند ولی امروز این صفت بر آنها تطبیق ندارد.


استقلال سیاسی ایران در هیچ نظامی دیده نمی‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: خود کفایی در فناوری های صنعتی و دفاعی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و ما نیازی به خارج از کشور نداریم.



توان نظامی ایران اجازه فکر کردن به گزینه‌های روی میز را نمی‌دهد / قصد تعرض به هیچ کشوری نداشته و نخواهیم داشت

امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی گفت: امروز بر خلاف ادبیات به ارث رسیده ی اجدادی سران استعمارگر که از وجود همه ی گزینه های روی میز صحبت می کنند، اطمینان داریم توان نظامی نیروهای مسلح ایران حتی فکر کردند به این موضوع را از آن ها سلب کرده است.


دست برتر نیروهای مسلح، هراس در دل دشمنان و امید در دل دوستان انقلاب ایجاد کرده است

فرمانده کل ارتش در پیامی با تبریک 22 بهمن،گفت: بی شک معجزه انقلاب اسلامی که به واسطه اندیشه و هدف والای امام راحل محقق شد، رویای آرام استکبار را به لرزه در آورد.



از اول هم به غنی سازی 20 درصد احتیاجی نداشتیم / به توافقات عمل می‌کنیم اما از حقوق خود عدول نمی‌کنیم

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اکنون می‌بینید که به غنی سازی 20 درصد رسیده‌ایم بنابراین اگر ما امروز 20 درصد را تعلیق کرده‌ایم اصلا از اول به آن احتیاج نداشتیم بلکه یک مقدار می‌خواستیم تا نیازمان را برآورده کنیم.


مقیاس واقعی توان دفاعی ما تنها در صحنه عمل قابل درک است

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه تمامی تحرکات دشمن در دریا مورد رصد و شناسایی نیروی دریایی سپاه قرار دارد گفت: آمریکایی‌ها قابلیت‌هایی که منجر به استیصال آنان می‌شود را به خوبی می‌شناسند، اما زمانی مقیاس واقعی آن را درک می‌کند که جرات عملی کردن شعار حقارت بار گزینه‌های روی میز را به خود بدهند.



دامنه پاسخ نیروهای مسلح قدرتمند ایران اسلامی به دشمن قابل تصور نیست

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بعضی‌ها یاوها سر داده و از گزینه‌های روی میز سخن می‌گویند اما دشمن هیچگاه نمی‌تواند دامنه پاسخ نیروهای مسلح مقتدر و قدرتمند ایران اسلامی را ارزیابی ‌و تصور کند‌.


ابرسرمایه‌داری و صهیونیزم جهانی دشمن درجه یک انقلاب اسلامی است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر لزوم هوشمندی در همه عرصه‌های مقابله با دشمنان گفت: ابر سرمایه داری و صهیونیزم جهانی دشمن درجه یک انقلاب اسلامی و ملت ایران است.


برگزاری رزمایش پدافند پرتویی در اردیبهشت ماه 93


رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: رزمایش پدافند پرتویی در نیمه اول اردیبهشت 93 در اصفهان انجام خواهد گرفت.


رونمایی از دومین ورژن بازی رایانه‌ای "مدار 10 درجه"

معاون فرهنگی و روابط عمومی کسی توقع نداشت که بازی رایانه‌ای از حالت سرگرمی خارج و به عنوان یک رسانه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عالمگیر شود، گفت: بازی‌های رایانه‌ای که هالیوود بر مبنای دشمن هراسی چه در داخل و چه در خارج تولید می کند، علیه اسلام و شیعه تولید می‌شود.


هرگونه اقدام نظامی دشمن را با واکنشی قاطع، ویران‌گر و غیرقابل مهار پاسخ می‌دهیم


ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: به ملت ایران اطمینان می‌دهیم هرگونه گزینه سخت و اقدام نظامی علیه میهن اسلامی را با پاسخی قاطع، ویران‌گر و غیر قابل مهار در تمامی موقعیت‌های حضور دشمن، مواجه می‌سازد.

انتهای پیام/
برچسب ها: امنیت ، دفاع ، سامانه ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار