معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از ارسال یک کامیون موادغذایی توسط این اداره کل جهت کمک‌رسانی به مردم برف‌زده استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام حسین قبادی گفت: در پی بارش برف شدید در استان‌های شمالی کشور علی‌الخصوص غرب استان مازندران و گرفتاری هموطنان عزیز در نواحی غربی این استان، اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان اقدام به ارسال یک کامیون موادغذایی برای کمک‌رسانی به مردم مناطق یاد شده، کرده است.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها از محل وقوفات شهرستان همدان با همت اداره اوقاف و امورخیریه این شهرستان تهییه شده است، ادامه داد: این محموله شامل نان، آب‌معدنی و انواع مختلف کنسرو بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ضمن بیان جزئیات این محموله، تصریح کرد: 14220 قرص نان، 3000عدد انواع کنسرو و 400 بسته آب‌معدنی به مناطق شمالی کشور ارسال شده است.

وی ارزش ریالی این محموله را حدود 68 میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: این محموله با هماهنگی استانداری و توسط یک کامیون از هلال احمر استان همدان به مناطق شمالی کشور ارسال شده است./
انتهای پیام/

برچسب ها: کمک ، اوقاف ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار