فرماندار بابلسر گفت: خسارات وارده به شهرستان بابل دربرف و سرمای اخیر 42 میلیاردو 500 میلیون ریال برآورد شده است.

سجادی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود:ازاین مقدار حدود 39 میلیارد و 500میلیون ریال مربوط به خسارت باغات ازجمله به باغهای مرکبات و بقیه آن در حوزه راه و شهرسازی است.

وی اظهار داشت:با وجود مشکلات کنونی ناشی از برف و سرما در استان و شهرستان بابلسر مردم ولایتمدار این شهرستان با سعه صدر در انتظار جبران خسارات هستند.

فرمانداربابلسر افزود:مستندسازی و اعلام خسارت از سوی مدیران امری ضروری است تا بتوانیم در برابر حوادث حتمالی بعدی آمادگی های لازم را داشته باشیم.

سجادی با بیان اینکه تمامی نانواییها موظف هستند مجهز به سامانه دوگانه سوز شوند، یکی از درسهای بحران برف اخیر را رخ نمایی وشناسایی برخی از کاستیهای شهرستان برشمرد وگفت:طبق گزارش ارائه شده براین تصور بودیمکه بالای 90درصد از نانوایی های شهرستان بابلسردوگانه سوزهستند درحالیکه تنها 60درصد آنها دوگانه سوز بودند.

وی شهرستان بابلسر رامعین شهرستان نوشهر دربحران اخیر دانست و اظهارداشت:همزمان با بحران برف و سرما برای کمک به غرب مازندران حدود 57 هزار قرص نان، 28 هزار و 400 بطری آب معدنی، هفت دستگاه ماشین کمک دار، شش کامیون و 500 قوطی کنسرو به مناطق غرب استان ارسال شد.

انتهای پیام /ش

برچسب ها: خسارت ، برف ، بابلسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.