مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌
وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه در مراسم جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آنکارا گفت : به واردات نفت و گاز از ایران ادامه می دهیم.
روزنامه الشرق الاوسط از عزم یک هیات پارلمانی مراکش برای سفر به ایران خبر داد.
اسلام آباد به تعهدات خود برای تکمیل پروژه خط لوله انتقال گاز ایران وپاکستان همچنان پایبند است.
سازمان اطلاعات وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) جدیدترین گزارش سالانه خود را درباره ارزیابی تهدیدهای متوجه آمریکا منتشر کرد و در اقدامی مغرضانه بخشی از این گزارش سالانه به ایران اختصاص دارد و البته به برخی دستاوردها و پیشرفت‌های ایران اذعان کرد.
مارتین شولتز رئیس پارلمان اروپا امروز چهارشنبه اعلام کرد: اتحادیه اروپا قصد تحریم اسرائیل را ندارد و حتی در طرح‌های مربوط به تحریم اسرائیل هم شرکت نخواهد کرد.
نماینده ارشد روسیه در مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را غیرقانونی دانست .
کریستوفر هارمر تحلیلگر مؤسسه مطالعات جنگ امریکا در واکنش به اعزام یک ناوگروه ایرانی به سمت اقیانوس اطلس تهدید کرد: به محض اینکه ناوگان ایرانی وارد اقیانوس اطلس شمالی شود، آزار و اذیت خود را آغاز می‌کنیم.
خلاصه مهمترین اخبار بین‌المللی روز سه شنبه، 22 بهمن ماه 1392 را در این باکس مشاهده کنید.
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد مسکو برای پیشنهاد قطعنامه‌ای به شورای امنیت درباره مبارزه با تروریسم در سوریه آماده می‌شود.
معاون وزیر خارجه اسرائیل ادعا کرد، اسرائیل به طور اساسی و اصولی در امور داخلی سوریه دخالت نمی‌کند و تصمیمی برای دخالت در تنش داخلی سوریه ندارد.
دو هیئت نمایندگان سوری و مخالفان با حضور اخضر ابراهیمی نشست مشترک جدید برگزار می کنند .
" گنادی گاتیلوف " معاون وزیر خارجه روسیه اظهار داشت :‌ روند مذاکرات ژنو را با ابراهیمی بررسی کرد .
ساکنان یکی از مناطق درعا به باندهای مسلح اجازه ایجاد اردوگاه را ندادند .
وزیر اقتصاد روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد ماه آوریل برای تبادل نظر درباره طیف گسترده‌ای از مسائل تجاری به ایران سفر خواهد کرد.
استاندارحمص از خروج دوباره غیرنظامیان از بافت قدیمی این شهر خبر داد.
درپی نگرانی روز افزون کشورهای اروپایی از بازگشت اتباع اروپایی درحال جنگ در سوریه، واحد مبارزه با تروریسم اتحادیه اروپا نشست مشترکی را با همتایان خود در لبنان، عراق، اردن و ترکیه برگزار کرد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار