نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، انقلاب اسلامی را هدیه گرانبها برای ملت ایران برشمرد و افزود:نظام اسلامی به برکت حضور و حمایت مردم هر روز با قدرت بیشتر از گذشته به حیات پربرکت خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، عباس فلاحی باباجان انقلاب اسلامی ایران را موهبت الهی و انقلابی مبتنی بر ارزشهای اسلامی و انقلابی یاد کرد و افزود : این انقلاب به جهت رویکرد ویژه در سه محور استقلال آزادی جمهوری اسلامی یکی از انقلاب هایی است که بر محور مهم مردم سالاری دینی پایه گذاری شده است و مردم بدین جهت در تمامی صحنه ها خود را از مسئولین جدا ندانسته و در تمامی صحنه ها و احساس نیاز به حضورشان ،با حضور میلیونی خود توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب کرده اند.

این نماینده مجلس تلاش دولت و مجلس را در جهت حل مشکلات مردم یکی از افتخارات خدمتگذاران آنها در مجلس برشمرد و افزود همه باید دست در دست هم با وحدت و همدلی و پرهیز از حاشیه سازی در فکر توسعه کشورمان باشیم.

این مقام مسئول به خدمات نظام اسلامی در منطقه نیز اشاره کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی اکثر زیر ساختهای لازم در منطقه ایجاد شده و تلاش داریم با توسعه فعالیت ها و جذب سرمایه گذاران در بخش تولید و صنعت گام عملی در اشتغالزایی برداریم.

عضو کمسیون عمران مجلس به اجرای بیش از 14 پروژه مهم اشتغالزا در شهرستان اهر اشاره کرد و افزود فاز دوم مس مزرعه ،معدن انجرد ،آهک هیدراته ، قند قانع ،بسته بندی و سورتینگ ،صنایع تبدیلی کشاورزی ،آهن فولادی از پروژه های مهم برشمرد و افزود با موافقت وزارت نفت مجوز لازم جهت راه اندازی صنایع جانبی پتروشیمی در 9 حوزه مختلف برای شهرستان های اهر و هریس فراهم شده که امیدواریم با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی بتوانیم در این راستا گام عملی برداریم.
 
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: انقلاب ، اسلامی ، برکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.