نصرالله عبداللهی شانس استقلال را برای قهرمانی در لیگ بالا خواند.وی گفت:با توجه به شرایطی که استقلال در لیگ دارد به اعتقاد من شانس قهرمانی این تیم بالاتر از همه تیم ها است

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، نصرالله عبداللهی شانس استقلال را برای قهرمانی در لیگ بالا خواند و اظهار داشت: با توجه به شرایطی که استقلال در لیگ دارد به اعتقاد من شانس قهرمانی این تیم بالاتر از همه تیم ها است ومی تواند در پایان لیگ به این عنوان دست پیدا کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص بازی با سایپا تصريح کرد: استقلال در این دیدار به نسبت بازی های گذشته خود خیلی بهتر عمل کرد و جدا از کسب امتیاز زیبا هم بازی کرد تا در کل رضایت بخش باشد.

وی در ارتباط با اردوی استقلال در کیش گفت:حتما کادرفنی استقلال از امتیاز برپایی این اردو اطلاع داشته اند که آن را برای استقلال در نظر گرفته اند.امیدوارم استقلال با برپایی این اردو با آمادگی بیشتر پا به مسابقات بگذارد.

عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد:حضور هواداران در بازی های استقلال خیلی می تواند به این تیم کمک کند.از هوادارانی که می توانند به استادیوم بیایند می خواهم در این روز های حساس استقلال را تنها نگذارند.طرفدارانی هم که نمی توانند به ورزشگاه بیایند دعا کنند تا استقلال بتواند به قهرمانی برسد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار