کارگاه کشوری تدوین شاخص های سلامت اجتماعی کودکان و نوجوانان 6 تا 18 سال (TOT) بیست و هفتم بهمن تا اول اسفند ماه جاری در هتل داد یزد برگزار می شود .

 به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ کارشناس مسئول بهداشت روان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن اعلام این خبر گفت: این کارگاه با  هدف ظرفیت سازی و توانمند سازی در زمینه سلامت اجتماعی کودک و نوجوان با تدریس دکتر ریچارد گیل مند روانشناس آمریکایی و با حضورکارشناسان سازمان یونیسف به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد در محل هتل داد یزد برگزار می شود .

فاطمه زارع خاطر نشان کرد: این کارگاه به مدت پنج روز از 27 بهمن ماه جاری تا اول اسفند ماه با حضور متخصصان و کارشناسان علم روانشناسی برگزار می شود.

این کارشناس اظهار داشت: کارگاه آموزشی سلامت اجتماعی کودک و نوجوان ( TOT) ویژه 70 نفر اعم از کارشناسان سازمان یونیسف، اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد و روانپزشکان یزد و کارشناسان مشاوره برخی استانهای کشور اعم از استان البرز، تبریز، کردستان، زاهدان، شیراز، فسا، دزفول، گناباد، اصفهان، سمنان، خراسان، کرمان، زابل و دانشگاه شهیدبهشتی و سازمان یونیسف برگزار می شود.

به گفته وی این کارگاه با همکاری وزارت بهداشت، معاونت بهداشتی – دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد، صندوق جمعیت کودکان سازمان ملل متحد ( UNICEFF ) و دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.