برای اولین بار در استان سمنان تعداد 20 فیلم از فیلمهای سی و دومین جشنواره فجر در سمنان اکران شد که تعداد 11 فیلم از آنها در بخش مسابقه جشنواره حضور داشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان،گفت: تا شب گذشته تعداد 8 هزار نفر از فیلمهای سی و دومین جشنواره فجر دیدن کردند.
رسولیان گفت: از آغاز اکران این فیلمها در سمنان که 6 روز از آن می گذرد 12 فیلم در 24 سانس در معرض دید علاقمندان قرار گرفته و انتظار می رود تا پایان اکران این فیلمها تعداد کسانی که در سالن سینما حاضر می شوند به بیش از 10 هزار نفر نیز برسد.
وی اظهار کرد: اکران این فیلمها تا 4 روز دیگر یعنی 26 بهمن ادامه دارد و طی این روزها تعداد 8 فیلم از کارگردانان مطرحی چون کیومرث پوراحمد،مسعود ده نمکی ،فرزاد مؤتمن و... در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
رسولیان افزود: در تلاش هستیم مجوز اکران دو فیلم شاخص و برگزیده جشنواره سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر را که در لیست فیلمهای اکران شده استان نبوده را برای اکران در روز 27 بهمن ماه اخذ کنیم.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سمنان تصریح کرد: برای اولین بار در استان تعداد 20 فیلم از فیلمهای سی و دومین جشنواره فجر در سمنان اکران شد که تعداد 11 فیلم از آنها در بخش مسابقه جشنواره حضور داشتند.
گفتنی است: اکران فیلمهای سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 17 بهمن ماه در سمنان آغاز و تا 26 بهمن ماه ادامه دارد و  تا کنون فیلمهای " رد کارپت " ،" زندگی جای دیگریست"، "بیگانه"،"خانه پدری"،"مردن به وقت شهریور"،"پایان خدمت"، "چ "،" خانوم"،" عاشق ها ایستاده می میرند" و .... در تنها سینمای سمنان اکران شده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.