رئیس پارلمان اروپا: در طرح‌های مربوط به تحریم اسرائیل شرکت نمی‌کنیم

مارتین شولتز رئیس پارلمان اروپا امروز چهارشنبه اعلام کرد: اتحادیه اروپا قصد تحریم اسرائیل را ندارد و حتی در طرح‌های مربوط به تحریم اسرائیل هم شرکت نخواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری الدستور، نشریه صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت" هم در این باره نوشت: شولتز رئیس پارلمان اروپا در دیدار با اسحاق هرتزوج رهبر مخالفان اسرائیلی گفت: اروپا حتی اگر بخواهد در تحریم اسرائیل شرکت داشته باشد این تحریم اقتصادی خواهد بود و اروپا هرگز در تحریم سیاسی اسرائیل شرکت نخواهد کرد.

این درحالی است که پایگاه اینترنتی نشریه صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت" هم در این باره نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل قرار است، تا ساعاتی دیگر امروز با شولتز رئیس پارلمان اروپا دیدار و گفت وگو کند.

گفتنی است رئیس پارلمان اروپا دو روز قبل وارد شهر رام الله در کرانه باختری شد، و با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و گفت و گو کرد، و ابومازن در این دیدار وی را از آخرین نتایج مذاکرات سازش با اسرائیل و تلاش‌هایی که آمریکا برای تحقق سازش به کار بسته مطلع ساخت.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
وجودشو ندارید آشغال های بی مغز
کاش یک انقلاب شعور هم در اروپا اتفاق می افتاد جای انقلاب صنعتی
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۱۲:۴۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
به درک هم شرکت کنید. ما ایرانی ها اسرائیل را غده سرطانی بدخیمی میدانیم که اول آمریکا و بعد اروپا را از کار خواهد انداخت.
آخرین اخبار