نرم افزار کاربردي؛

پاکسازي هميشگي ردپاي شما در رايانه‌ها + دانلود

یکی از بهترین نرم افزار‌ها برای حذف کامل فایل‌ها، نرم افزار Data Sweeper Pro است.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، تصور کنید تعدادی فایل مهم و خصوصی را خودتان از روی کامپیو‌تر پاک کرده‌اید. اگر شخص دیگری به کامپیو‌تر شما دسترسی داشته باشد ممکن است بتواند آن اطلاعات پاک شده را بازیابی و مشاهده کند. و این اصلا خوشایند نیست! 
 
یا ممکن است قصد فروش کامپیو‌تر، هارد دیسک، موبایل، فلش مموری، یا هر حافظه دیگری که قبلا اطلاعاتی را روی آن ذخیره کرده‌اید داشته باشید. در این صورت صاحب جدید آن با کمک نرم افزارهای بازیابی اطلاعات ممکن است بتواند فایل‌هایی که شما پاک کرده‌اید را بازیابی و مشاهده کند. 

 
برای حل این مشکل، باید از نرم افزارهایی کمک بگیرید که مخصوص حذف کامل و امن اطلاعات هستند. این نرم افزار‌ها فایل‌ها را طوری حذف می‌کنند که امکان بازیابی آن‌ها وجود نداشته باشد. 

 
یکی از بهترین نرم افزار‌ها برای حذف کامل فایل‌ها، نرم افزار Data Sweeper Pro است. اگر شما فایل‌های شخصی و مهم خود را توسط این نرم افزار حذف و پاکسازی کنید می‌توانید مطمئن باشید که امکان بازیابی آن‌ها وجود نخواهد داشت. 

این نرم افزار محل دقیق قرارگیری فایل بر روی حافظه را شناسایی کرده و آن قسمت از حافظه را با کاراکتر‌های تصادفی و یا Null رونویسی می‌کند. به این ترتیب امکان بازیابی آن فایل وجود نخواهد داشت. 
 
این نرم افزار می‌تواند چندین بار عملیات رونویسی را تکرار کند تا خیال شما از بابت حذف کامل فایل راحت شود. همچنین امکان حذف ایمن تعداد زیادی فایل به صورت همزمان را دارد. 
 
اگر می‌خواهید فایل‌های موجود در حافظه موبایل یا دوربین دیجیتال خود را توسط این نرم افزار پاکسازی کنید باید دستگاه خود را توسط کابل USB به کامپیو‌تر وصل کنید تا حافظه آن به صورت یک درایو در My Computer ظاهر شود (می‌توانید از Memory Reader هم استفاده کنید). سپس از این نرم افزار برای پاکسازی فایل‌ها کمک بگیرید.

براي دانلود Data Sweeper Pro 3.7 روي تصوير زير کليک کنيد

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۵:۰۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
با سلام و وقت بخیر و تشکر از برنامه جالبتون. یه پیشنهاد داشتم که قبلا هم درمیون گذاشته بودم .راجع به اسم فایل هاتون که دانلود میکنیم .چرا اسم نرم اقزارتون رو رو نام فایل قرار نمیدین؟تا وقتی دانلود میشه راحت تر جابجاش کنیم؟یه سری عدد هست به جای اسم فایل.مرس
Iran (Islamic Republic of)
جمشيد
۱۰:۰۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
اجرا نميشه