پربازدیدترین‌های کلینیک در سال 92؛

اگر "ازدواج" نکرده‌اید اول در این آزمون شرکت کنید!

ازدواج یکی از مهم‌ترین مراحل در زندگی هر فرد محسوب می‌شود که امروزه زوجین قبل از ثبت قرارداد نهایی و عقد باید نکات ضروری را برای تضمین زندگی مشترکشان در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ امروزه روان‌شناسان که تنها هدف کاری‌شان بررسی ازدواج است بعد از آنکه دو نفر یک دیگر را شناختند با برگزاری آزمون‌هایی از دو طرف سلامت زندگی آینده را بررسی می‌کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند این آزمون که متشکل از قسمت‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است و مواردی که حتی دو طرف فکرشان نرسیده آنها را با یک دیگر قبل از تشکیل زندگی‌شان بررسی کنند، به آنها گوشزد می کند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، دختران و پسرانی که قبل از ازدواج به مشاوره مراجعه می‌کنند و زندگی اصولی‌تری را آغاز می‌کنند وفاداری آنها نسبت به هم 70 درصد بیشتر از دیگر ازدواج‌هاست.

نتایج مطالعات نشان می‌دهد این آزمون با پرسش‌ سؤال‌هایی از طرف مشاوران راجع به مسائل عاطفی و اقتصادی، دو طرف را بیشتر با یک دیگر آشنا می‌کند و به تصمیم‌گیری‌های آن‌ها کمک زیادی می‌کند.

اگر هنوز ازدواج نکرده‌اید و یا در آستانه تشکیل یک زندگی هستید با مراجعه به یک روان‌شناس و مشاوره و راهنمایی می‌توانید زندگی آینده‌تان را با اطمینان خاطر بیشتری شروع کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۸ اسفند ۱۳۹۲
کدام آزمون
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۲:۲۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
خیلی کلی بود
کاش عنوان آزمون و نوع آن را دقیقا مشخص می کردید چون به نظرمی رسد آزمونهای مختلفی وجود داشته باشد.
و اینکه کدام روانشناس را توصیه می کنید؟
آخرین اخبار