آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر این که آمریکا برده حلقه به گوش رژیم صهیونیستی است و ملت ایران هیچ ترسی از تهدید ندارد، گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن، در دفاع از انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آیت الله مکارم شیرازی" صبح امروز در آغاز درس خارج فقه خود، در مسجد اعظم قم، با بیان اینکه مردم در روز 22 بهمن ماه سنگ تمام گذاشتند، گفت: ملت بزرگ ایران در روز 22بهمن ماه با حضور آگاهانه خود، سنگ تمام گذاشتند و آنچه در توان داشتند در راهپیمایی های سراسر کشور نشان دادند.

این مرجع تقلید، با اشاره به این که راهپیمایی امسال باشکوه تر از سال های گذشته بود، افزود: راهپیمایی دیروز از نظر کمی و کیفی با شکوه تر بود و صفوف به هم فشرده مردم گویای این واقعیت بود.
 
معظم له با بیان این که گستاخی و دامن زدن به اختلافات نشان از بی عقلی دولتمردان آمریکا است، تصریح کرد: حضور گسترده مردم نتیجه بداخلاقی‌های دولتمردان آمریکایی بود که با توهین و بی ادبی‌های خود، بنزین بر روی آتش  اختلاف‌ها  می‌ریزند.
 
آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که آمریکایی ها با ایجاد اختلاف، کارشکنی و تهدید می خواهند توافق نامه ژنو را منحل کنند، ابراز داشت: هنگام امضای تفافق نامه ایران با غربی‌ها، رژیم صهیونیستی علنا به این مسئله اعتراض کرد و آمریکایی‌ها  برای همراهی با آنان دست به توهین، بد دهنی و تحریم‌های تازه علیه ایران زدند.
 
آمریکا، برده حلقه به گوش صهیونیست‌ها
 
معظم له با تاکید بر این که آمریکا برده حلقه به گوش به صهیونیست ها است، یادآور شد: آمریکایی‌ها به دنبال بهم زدن توافق نامه ایران با 1+5 هستند که باید این مسائل را اروپایی‌ها بفهمند و خودشان را مانند آمریکا برده رژیم صهیونیستی نکنند.
 
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار، تاکید کرد: مردم با اتحاد و انسجام وشور انقلابی همواره در صحنه آماده بوده و باید همین حالت را حفظ کنند و از تهدیدات آمریکایی‌ها ابایی نداشته باشند.
 
این مرجع تقلید با بیان این که با مذاکرات مخالفت نیستیم، گفت: به دولتمردان توصیه کرده‌ایم که مراقب باشند کلاه سرشان نرود و از موضع قدرت و عزت وارد مذاکرات شده و از حق ملت دفاع کنند.
 
معظم بار دیگر از حضور به موقع ملت در صحنه تشکر کرد و افزود: امیدواریم خدوند الطاف خود را شامل این  ملتی که جان بر کف برای حفظ ایمان  و مملکت در صحنه هستند، گرداند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار