رپرست اداره درآمد شهرداری منطقه 3 تهران گفت : مودیانی که تا پایان سال عوارض ساختمانی خود اعم از صدور پروانه ،نظارت فنی و توافقات را پرداخت کنند از 22 درصد جایزه خوش حسابی بهره مند می شوند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ابوالفضل نوری اظهار داشت : با توجه به اینکه امکان تغییر تعرفه ها در سال آینده وجود دارد مودیانی که تا پایان سال نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود در ارتباط با عوارض ساختمانی اعم از صدور پروانه ،توافقات و نظارت فنی اقدام کنند از 22 درصد جایزه خوش حسابی بهره مند می شوند.

نوری در ادامه با اشاره به افزایش ساعت کار اداره درآمد در ماههای پایانی سال افزود: با توجه به افزایش حجم کار اداره درآمد منطقه طی روز شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا ساعت 19 و در روز های پنجشنبه نیز از ساعت 8 صبح تا 13 آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به شهروندان گرامی است.
وی در ادامه در ارتباط با عوارض پایدار اعم از نوسازی ، پسماند و مشاغل ضمن تشکر از همراهی همشهریان از آن دسته از مودیانی که تاکنون نسبت به پرداخت بدهی ملک خود اقدام نکرده اند خواست تا با پرداخت عوارض نوسازی و مشاغل خود ضمن مشارکت در آبادانی شهر خود ، از 10 درصد جایزه خوش حسابی بهره مند و از 9 درصد زیان دیرکرد نیز معاف شوند.

گفتنی است جلسه کمیته درآمدی با حضور قائم مقام شهردار منطقه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرپرست اداره در آمد منطقه نسبت به ارائه گزارش در آمدی و موارد ده گانه اقدام کرد و سپس مهندس مهدی عباسی قائم مقام منطقه در ارتباط با لزوم پیگیری وصول مطالبات شهرداری تاکید کرد و خواستار تلاش و پیگیری مضاعف دست اندر کاران وصول درآمد منطقه شد.

قائم مقام منطقه در ادامه ضمن تشکر از تلاش دست اندرکاران کسب در آمد خواستار ادامه روند پیگیری ها به صورت مضاعف و با استفاده از منابع محدود در اختیار و مدیریت زمان شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پرداخت ، عوارض ، شهروند ، جوایز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار