مسئول واحد انباشت و برداشت فولادمبارکه اصفهان از طراحي، ساخت و نصب سامانه خودکار شارژ گريس در گروه بهبود (QCC) این شرکت خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، داوود عبداللهي گفت: اعضای گروه بهبود بهره‌برداري واحد انباشت و برداشت با اجرای طرح بهبود برروی سامانه گريسکاري دستگاه بريج ريکلايمر شماره يک واحد انباشت و برداشت موفق به کاهش زمان توقف و افزايش آماده بکاري اين تجهيز و صرفه‌جویی هفت میلیارد ریالی شد.

وي گفت: مشکل سامانه روانکاري وگريسکاري دستگاه برداشت کننده پلي بخصوص خرابي بيرينگهاي قطر 4117 ميليمتري علاوه بر توقف بيست روزه دستگاه در هر بار توقف و هزينه بسيار بالا و تاثير در کميت ارسال سنگ آهن، در کيفيت سنگ آهن ارسالي نيز به واحد گندله سازي تاثير بسزايي دارد.

مسئول واحد انباشت و برداشت فولادمبارکه اصفهان با اشاره به وظيفه اصلي دستگاه برداشت و ارسال سنگ آهن زبره موردنياز واحد گندله سازي گفت: به منظور افزايش آماده بکاري و کاهش زمان تعميرات، گروه بهبود با بهره‌گیری از روش های حل مسئله و بررسي هاي فني به اين نتيجه رسيدکه به علت شارژ گريس به صورت دستي در مخازن گريس پمپهاي دستگاه و ورود ناخالصي به سامانه هاي روانکاري و يا خالي ماندن مخازن و ... لازم است اين روش اصلاح گردد. لذا با طراحي، ساخت و نصب سامانه خودکار شارژ گريس ، مشکلات سامانه روانکاري دستگاه را به طور کامل برطرف کرد و در مجموع باعث صرفه جویی هفت میلیارد ریالی و همچنین افزایش آماده بکاري تجهيز و بهبود شرایط کاری در واحد انباشت و برداشت گرديد. /ش ک


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.