معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: هشتمین روز از سی و دومین جشنواره بین‌‌‌المللی فیلم فجر در کرمانشاه امروز با اکران فیلم «50 قدم آخر» آغاز می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

صدرالله بابلی گفت : هشتمین روز از سی و دومین جشنواره بین‌‌‌المللی فیلم فجر در کرمانشاه صبح امروز با اکران فیلم «50 قدم آخر» آغاز می‌شود.

بابلی افزود: این جشنواره تا 25 بهمن‌ماه سال‌جاری ادامه دارد و 20 فیلم در سینما آزادی شهر کرمانشاه در شش نوبت اکران می‌شود.

به گفته معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، امروز فیلم «50 قدم آخر» در نوبت‌های 10، 16 و 20 اکران می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: فیلم «پنج ستاره» امروز در ساعات 14، 18 و 22 در سینما آزادی شهر کرمانشاه برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.

بابلی آمار بازدید کنندگان از فیلم‌های این جشنواره در روزهای گذشته را بیش از 12 هزار نفر عنوان کرد و گفت: در روز گذشته بیش از پنجاه میلیون ریال بلیط به‌فروش رسیده است.

بابلی از برگزاری اختتامیه سی و دومین جشنواره بین‌‌‌المللی فیلم فجر در کرمانشاه در تاریخ 28 بهمن ماه با حضور ابراهیم مریلا زارعی، سعید راد، حاتمی‌کیا و علی نصیریان خبر داد/

 

برچسب ها: اکران ، فیلم ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.