سوني به تازگي محصولات جديدي را به علاقه مندان تکنولوژي تقديم کرده است.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، سونی روز گذشته از چندین دوربین عکاسی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های متفاوت رونمایی کرد تا بار دیگر قدرت خود را در کنار بزرگان تولید کننده دوربین‌های عکاسی به رخ بکشد. 

سه دوربین رونمایی شده در دسته دوربین‌های عکاسی با قابلیت زوم بالا یا سوپر زوم هستند که می‌توانند بدون نیاز به لنزهای غول پیکر تصاویر با کیفیت از فاصله دور بگیرند.


اولین دوربین HX۴۰۰V می‌باشد که 20.4 مگاپیکسلی بوده و دارای سنسور CMOS و زوم ۵۰ برابری اپتیکالی می‌باشد و ۵۰۰ دلار قیمت دارد. دوربین دوم H۴۰۰ نام دارد که دارای زوم ۶۳ برابری اپتیکالی است و سنسور CCD با قابلیت تهیه تصاویر 20.1 مگاپیکسلی روی آن نصب شده است و سومین دوربین سوپر زوم H۳۰۰ است که زوم آن ۳۵ برابر بوده و می‌تواند تصاویر 20.1 مگاپیکسلی تهیه کند و ۲۲۰ دلار قیمت گرفته است. 


اما دوربین بعدی یک محصول حرفه‌ای است. این دوربین که A۶۰۰۰ نام گرفته ۸۰۰ دلار قیمت دارد و می‌تواند تصاویر ۲۴ مگاپیکسلی تهیه کند. سنسور به کار رفته در این دوربین CMOS می‌باشد. روی این دوربین نمایشگر ۳ اینچی نصب شده و می‌تواند با کیفیت فول اچ دی و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار