جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مقاومت و پایداری، پیام گفتمان انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات و یاوه سرایی های استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی افزود: ملت ایران اجازه نمی دهد که استکبار و ایادی آنها کوچک ترین تعدی و چشمداشتی به نظام ما داشته باشد و حاضر است که جان خود را فدا کند ولی انقلاب اسلامی حفظ شود.

وی، با بیان اینکه ملت ایران تمام تهدیدات و یاوه سرایی های استکبار را تا زمانی که مقام معظم رهبری امر به تحمل کند، تحمل می کند، افزود: استکبار و ایادی آنها باید از روزی هراس داشته باشند که ملت ایران به امر ولایت و رهبر انقلاب خشم خود را به سر استکبار خالی کرده و بساط ظلم و ستم را برچیند.

حجت الاسلام حاج صادقی، با تاکید بر اینکه به یقین در آن روز چیزی از استکبار و گزینه های روی میزش در این دنیا وجود نخواهد داشت، ادامه داد:‌ تنها راه مقاومت در برابر استکبار در طول این 35 سال پافشاری و تاکید بر اصول گفتمان انقلاب اسلامی و آموزه های اسلامی مبنی بر ظلم ناپذیری است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز 19 بهمن سالجاری، اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این روز تاکید کردند که باید بدون تعارف اصول و ارکان انقلاب اسلامی را برای همه جهانیان بیان و تبیین کرده و فرهنگ ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را همگانی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.