نفرنخست وزن 65 کیلو گرم مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی معتقد است در میان همه مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی در وزن 65 کیلو گرم به مقام قهرمانی توانسته به مقام قهرمانی برسید.

میثم نصیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:خوشبختانه با تلاش های فدارسیون کشتی  و با رایزنی هایی که صورت گرفت تیم های خارجی بسیار خوبی در جام تختی حضور داشتند که همین موضوع کیفیت مسابقات را بالا برده بود.
 
وی ادامه داد:علاوه بر نفرات خارجی اکثر مدعیان داخلی اوزان مختلف نیز در جام تختی به میدان رفتندبه همین دلیل جذابیت مسابقات دو چندان شده بود، فکر می کنم حداقل چند سال گذشته شاهد یک چنین تورنمنت بین المللی در ایران نبودیم.
 
آزاد کار زنجانی کشورمان تصریح کرد:قصد ندارم با بزرگنمایی سطح مسابقات جام تختی قهرمانی خودم را بیش از اندازه بزرگ جلوه دهم اما شما در نظر بگیرید که در وزن 65 کیلو گرم وقتی از میان 20 کشتی گیر که وزن کشی کرده 15 آزاد کار خارجی بوده پس نمی تواند کیفیت رقابتها پایین باشد.
 
وی در پاسخ به این سوال که حالا که قهرمان مسابقات جام تختی شده چه توقعی از کادر فنی تیم  ملی دارد گفت:من چند سالی است که با همه وجود تلاش می کنم و هر کجا هم که مربیان تیم ملی گفتند کشتی گرفتم اما هموراه پشت خط ماندم و نتوانستم به دوبنده تیم ملی برسم ولی  این بار از کادر فنی تقاضا دارم که یک بار هم به من اعتماد کنند تا بتوانم  هم همچون سایر قهرمانانی که در میادین بزرگ افتخار آفرینی کردند توانمندی خود را نشان دهم.
 
نصیری در خاتمه خاطرنشان کرد:باید هر طور شده نفر نخست وزن 65 کیلو گرم شوم و برای رسیدن به این مهم با همه وجود تمرین می کنم و تا این امر محقق نشود دست از تلاش بر نخواهم داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، جام تختی ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار