پرچم عربستان سعودی با وجود داشتن یک اشکال بزرگ مدت زیادی است که در مقابل مقر سازمان ملل نصب است و مسئولان سعودی و سازمان ملل نیز به آن هیچ توجهی نکرده‌اند.

گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ پرچم عربستان سعودی که در مقابل مقر سازمان ملل در نیویورک و نیز نزدیک مقر هیأت نمایندگی این کشور در سازمان ملل نصب شده است یک اشکال اساسی دارد و آن این که عبارت «لا اله الا الله محمد رسول الله» از چپ به راست روی آن نوشته شده است.

این پرچم با وجود این اشکال بزرگ مدت زیادی است که در این مکان نصب است و مسئولان سعودی و سازمان ملل نیز به آن هیچ توجهی نکرده‌اند.

پرچم هر کشوری چیزی بیشتر از یک تکه پارچه است و نماد هر کشوری به شمار می‌رود و جان‌های زیادی در راه آن از دست می‌رود. پرچم قداستی دارد که هیچ اشتباهی اعم از چاپی یا اشکال در طراحی آن قابل قبول نیست.

اما چاپ معکوس عبارت لااله الا الله محمد رسول الله روی پرچم عربستان هم اهانت به دو رکن اصلی اسلام ـ توحید و نبوت ـ و هم اهانت به پرچم این کشور است.


برچسب ها: اشکال ، پرچم ، توهین ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Ireland
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۳ تير ۱۳۹۳
تاسف آوره که دولت عربستان سعودی تا حالا متوجه نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
فکر کنم این عکس از این طرف گرفته شده برای همین از چب به راست است اگه از طرف مقابل نگاه کنیم درست باشه مثل پرچم امریکا توی همین شکل که ستاره هاش طرف راست است
United States of America
اسحاق
۱۲:۱۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
از مسئولین بیسواد ومرتجع سعودی در هیچ موردی نباید انتظاری داشت
آخرین اخبار