روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به راهپیمایی گسترده ملت ایران در روز 22 بهمن آن را نشانه دیگری از انزجار ایرانیان از استعمار غرب دانست .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌  این روزنامه در گزارشی از راهپیمایی شکوهمند ملت ایران در روز 22 بهمن ماه و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نوشت : ملت ایران در این روز بار دیگر شعار  "مرگ بر آمریکا" را که طی 34 سال گذشته آن را فریاد می زدند ، تکرار کردند .

نیویورک تایمز در ادامه افزود :‌ مردم ایران از زن و کودک گرفته تا پیرمردان و سالخوردگان با حضور حداکثری در خیابانهای پایتخت و دیگر شهرهای ایران بار دیگر شعار همیشگی "‌مرگ بر آمریکا "‌ را فریاد زدند تا نشان دهند اقدامات سی و پنج ساله دولت آمریکا علیه کشورشان را فراموش نکرده اند . 

سخنرانی رییس جمهوری ایران نیز در میان جمعیت میلیونی شهروندان تهرانی نیز ماهیتی این چنین داشت و روحانی با تاکید بر حقوق هسته ای ملت تصریح کرد که در برابر قدرت های جهانی هرگز در موضع ضعف و شکست قرار نخواهد گرفت . 

این روزنامه آمریکایی به توصیف حال و هوای خیابانهای تهران در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت و نوشت :‌ سراسر خیابانهای منتهی به میدان آزادی تابلوها و پلاکاردهایی با مضمون ضدآمریکایی و ضداسرائیلی نصب شده است . تظاهرکنندگان تهرانی با تمسخر سخن مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه در قبال ایران "‌همه گزینه های بر روی میز آنهاست " شعار میدادند که از تمامی گزینه های روی میز غرب در قبال ایران استقبال می کنیم . 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار