کریم بنزما مهاجم فرانسوی باشگاه رئال مادرید گفت:من مهاجمی هستم که هروقت سرمربی تیم به من اطمینان دارد، این کاملا دربازی ام محسوس است.زیرنظر او حس خوبی دارم .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،کریم بنزما که به تازگی پدر شده و بهترین روزهایش در طول دوران حضورش در رئال مادرید را تجربه می کند در بازی شنبه شب تیم مادریدی توانست با گلزنی برای کهکشانی ها رکورد گلزنی رونالدوی برزیلی را پشت سرگذاشت، همچنان اسطوره دوران کودکی اش را تحسین می کند.

زدن 104 گل با پیراهن رئال مادرید و پشت سرگذاشتن رکورد گلزنی رونالدو،اسطوره دوران بچگی ات چه حسی دارد؟

واقعا خوشحالم که توانستم به بازیکنی برسم که واقعا بزرگ است. رونالدوی برزیلی برای من، درکنار زیدان بهترین بازیکن تاریخ است. احساس غرور می کنم که به اندازه او گل زده ام و این به من انگیزه بیشتری می دهد تا بیش از پیش تلاش کنم.

درسبک بازی ات از چه نظرهایی از رونالدوی برزیلی الهام می گیری؟

از خیلی نظرها. اول از همه در انگیزه گلزنی. ولی درعین حال وبا تماشای حرکات او درمقابل دروازه حریفان از او درسهای زیادی گرفته ام.من از وقتی بچه بودم بازیهای رونالدو را دنبال می کردم وهمین حالا هم قبل از برگزاری بازیهای رئال، ویدئوی حرکات او را تماشا می کنم.

ولی درتمرینات روزمره زیدان بیشتر تو را تعلیم می دهد.

زیدان عملکرد خیلی خوبی در تعلیم تمام بازیکنان تیم دارد وباید بگویم که من و او هرروز باهم تمرینات زیادی انجام می دهیم. زیدان برایم مثل برادر بزرگتر است. او خیلی با من حرف می زند و به من توصیه می کند و برایم تمرینات خاصی را مقابل دروازه حریف طراحی می کند واین جواب می دهد. به عنوان مثال قبل از بازی باویارئال زیدان به من توصیه کرد که دراطراف تیر اول دروازه حریف خیلی حرکت کنم وهمین طور هم شد که به گل اول رسیدم.

اوضاع با آنچلوتی چطور است؟

خیلی خوب.من مهاجمی هستم که هروقت سرمربی تیم به من اطمینان داشته باشد، این کاملا دربازی ام محسوس است.زیرنظر او حس خوبی دارم و حس می کنم که تمام تیم از من حمایت می کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بنزما ، آنجلوتی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار