نایب رییس بانوان ژیمناستیک گفت:دومین دوره مسابقات قهرمان کشوری از امروز 9:30 صبح در تهران آغاز شد.

جمیله سروری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دومین دوره مسابقات قهرمان کشوری ریتمیک بانوان نسبت به دوره اول خوب و با نظم برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در روز اول مسابقات نمایش زیبایی را از ریتمیک کارها شاهد بودیم و پیشرفت این رشته نسبت به دو سال قبل کاملا محسون بود.

نایب رییس بانوان ژیمناستیک عنوان کرد: این رشته مخصوص خانم هاست و امیدوارم ریتمیک بین بانوان ایرانی جا بیفتد و برگزاری مسابقات تشویقی برای روی آوردن دختران بیشتر به این رشته باشد.

وی در خصوص مدرس جهانی ماریا گیگوا تصریح کرد: حضور ماریا به عنوان ناظر فنی در مسابقات کشوری سطح مسابقات را بالاتر برده است.

سروری بیان کرد:ماریا به مدت 7 روز به عنوان مدرس در کلاس های داوری ملی و ارتقای سطح داوران ایرانی حضور داشت .

وی در ادامه افزود: داوران این مسابقات بر اساس نمراتی که در کارگاه کسب کردند انتخاب شده اند.

نایب رییس بانوان ژیمناستیک در خصوص حضور مدرس مربی ریتمیک گفت:در تدارک هستیم تا مدرس جهانی برای کلاس های مربی گری ریتمیک دعوت کنیم تا سطح مربیان ما افزایش پیدا کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:مسابقات قهرمان کشوری ریتمیک تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و امیدوارم در ادامه مسابقات نمایش های جذابتری را شاهد باشیم.

تهران قهرمان رده سنی 6 تا 8 سال

رییس کمیته مسابقات ریتمیک گفت: در روز اول مسابقات قهرمان کشوری ریتمیک تهران در رده سنی 6 تا 8 سال بدون وسیله به مقام قهرمانی رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار