نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: این حضور باشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گزینه اصلی ملت ایران به یاوه‌گویی‌های آمریکاست.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛


حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام مهمی به غربی‌ها دارد که با وجود تصور دشمنان، ملت ایران همچنان در راه امام، انقلاب، شهدا و رهبری ثابت قدم مانده است.

وی افزود: ‌حضور حماسی مردم در صحنه‌های اینچنینی پشتوانه نظام است و امروز این حضور بار دیگر موضع مردم را برابر زیاده‌گویی‌های استکبار مشخص کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این حضور باشکوه و گسترده مردم گزینه اصلی ملت ایران به یاوه‌گویی‌های آمریکاست هرچند دشمنان همیشه چشم خود را به روی این واقعیت بسته‌اند.

حسینی ادامه داد: باید در راستای تبیین و گسترش اهداف انقلاب اسلامی تلاش کرد و این روحیه استکبارستیزی را که امروز به همه جهان اسلام صادر شده را حفظ کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند که این حضور ملت پشتوانه آنها است نه غربی‌ها و تکیه به دشمنان این نظام نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، این حضور ملت در صحنه را گزینه روی میز جمهوری اسلامی ایران برابر غرب عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.