به تازگی جدیدترین محصول ایرانسل با نام سیم‌کارت دائمی «آی‌سیم» معرفی شده است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، این سیم کارت، با پیش شماره خاص 0902 مختص مشترکانی است که به دنبال تفاوت و برتری هستند.سیم‌کارت‌های دائمی آی سیم به مبلغ 1.200.000 ریال به فروش می‌رسد که شامل حد اعتبار اولیه معادل 500.000 ریال می‌باشد و با کارت مالکیت رسمی ارائه می‌شود.  
 
به عنوان مشترک سیمکارت دائمی آی سیم، در پایان هر دو ماه یک صورتحساب با جزئیات تماس های تلفنی دریافت خواهید کرد که تمامی هزینه ها براساس نرخ های تعرفه مخصوص این سیم کارت ها در آن مشخص است. براساس این گزارش، مشترکین سیمکارت آی سیم هیچ گونه هزینه جابجایی پرداخت نمی کنند.
 
این گزارش می افزاید: حد اعتبار مبلغی است که به صورت پیش فرض در حساب مشترکان سیم کارت دائمی لحاظ می‌شود. بدین معنی که مشترک می تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه، در طول دوره صورت حساب تا سقف این اعتبار از حساب خود استفاده کند.
 
بنابر این گزارش، مرکز تماس اختصاصی به شماره 900 ، تعرفه مناسب و بدون هزینه جابجایی، حد اعتبار اولیه 500.000 ریالی با امکان افزایش به انتخاب مشترک، کارت مالکیت رسمی، اینترنت پرسرعت همراه EDGE در سراسر کشور، رومینگ گسترده مکالمه و دیتا، کیفیت استاندارد شبکه و مکالمه، سرویس های ارزش افزوده پیشرفته به روز و متنو، و شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش، از جمله مهمترین مزایای سیم کارت آی سیم است.  
 
همچنین شما همواره می توانید با مراجعه به وبسایت www.isim.ir شماره موردنظر خود را از بین میلیون ها شماره انتخاب کنید و به راحتی مبلغ مربوط را به وسیله کارت های عضو شتاب بپردازید.یادآور می شود: سیمکارت «آی سیم» شما بدون پرداخت هزینه به نشانی شما تحویل می شود و مراحل ارسال را نیز می توانید ازطریق شماره تلفن 021-66123326 پیگیری کنید.
 
نمایش فایل مرتبط / برای بزرگ نمایی کلیک کنید:



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۷:۱۷ ۰۹ مهر ۱۳۹۶
من ۲شهریور ای سیم خریدم .. وقراربود یکماه مکالمه و اینترنت رایگان داشته باشه ... پایان۳۱ شهریورصورتحساب مرداد و شهریور ۵۰هزارتومان به خطم اومد ... دلیلش چیه کی پاسخگومیشه.؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۷ دی ۱۳۹۴
عالی
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۱:۰۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
پس اون سیم کارتای قبلی که به اسم دایمی داده بود تکلیفش چیه من چند سال قبل 75هزار تومن خریدم هیچ فرقی با سیم کارتای دو هزار تومنی نداره اوایل قبض براش صادر می کردند ولی حالا فبض هم صادر نمی کنند این هم یه روش جدید برای پول جمع کردنه
Iran (Islamic Republic of)
mha
۰۹:۱۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
باسلام خدمت شما دوستان گرامی یک سول در مورد سیمکارتم داشتم سیماکار با پیش شماره 0901 با سیمکارت 0902 چه تفاوتی داره؟من خودم سیمکارت 0901 دارم ولی هیچ اطلاعاتی درموردش ندارم با تشکر
United States of America
احمدرضا
۱۰:۳۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
دوستان این ایسیم فعلا که رایتل انحصار 3gرو داره ... نمی تونه به طور اشکار و عمومی اعلام کنه که می خواد شبکه 3gرو اجراکنه......

الان ای سیم به طور موقتی روی دکل های ایرانسل و رو شبکه 2.7Gهستش و سرویس اینترنت EDGE ارایه میده.

ولی مشترکین این سیمکارت بعد شهریور 93باید منتظر اپگرید روی 3G یا 3.75G باشن همین..این به معنی امادگی کامل و کامل ایرانسل هست.......منتظر بهترین ها باشید!!!

باشگاه خبرنگاران این نظر منو نشون بده دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ebiram
۰۰:۰۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
بابا اینا همه حرف چه خدماتی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
من که خریدم شاید خوب باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدمات پولی که ارزشی نداره .فقط جیب مردم خالی میکنین.برای یک خدمات کوجک ده پیام میخواهید . برای شما سود دارد اما برای مردم خالی شدن هرروزه.پس افتخاری نیست
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۱۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
اطلاعات بیشتر شود....
Iran (Islamic Republic of)
رمضان مزرعه
۱۶:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
واقعا مالکین ازخدمات خوبی برخوردار هستند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۳
توضیحات کامل نبود
آخرین اخبار