رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: راهپیمایی 22 بهمن نماد اتحاد و انسجام مردم ایران اسلامی است.



حجت الاسلام والمسلمین ˈعلی قابلˈامروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ افزود: حضور حماسی و گسترده آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و لبیک به ندای مقام معظم رهبری و صیانت از دستاوردهای آن است.

وی گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امسال همچون سالیان گذشته با خروشی وصف ناپذیر یکبار دیگر یکپارچه و متحد برای دفاع از اهداف متعالی انقلاب اسلامی وارد عرصه شده و پیام خود را به گوش جهانیان رسانده اند.

حجت الاسلام قابل ادامه داد: در این راستا سازمان های مردم نهاد، گروه ها و تشکل های مردمی و انقلابی نیز بر حسب وظایف خطیر خود در این راهپیمایی حضور یافته و بر عزم و اراده خود در حمایت از انقلاب اسلامی برای رسیدن به قله های رفیع افتخار و اقتدار تاکید دارند.

وی همچنین با اشاره به ماهیت فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی، گفت: مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران، به خصوص استان قزوین با توجه به اعتقادات دینی و ارزش های اسلامی خود به صحنه آمده و در حقیقت این ارزش ها و اعتقادات موتور محرک ملت در به زیر کشیدن نظام ستمشاهی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور بود.

این مسوول در ادامه اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خود دو رکن حضور گسترده مردم در صحنه و اسلام خواهی مردم را عامل اصلی انقلاب ذکر کرده اند.

حجت الاسلام قابل با بیان اینکه بدون شک عامل رهبری نظام به عنوان سومین رکن بسیار حائز اهمیت می باشد، گفت: حضرت امام خمینی(ره) نقش اساسی در پیروزی انقلاب داشتند و با رهبری های داهیانه آن پیرفرزانه و پشتیبانی و حضور یکپارچه ملت، این انقلاب به پیروزی رسید.

وی افزود: معتقدم امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی و با وجود همه مخالفت ها و توطئه های دشمنان علیه نظام، مردم به دنبال همان آرمان و ایده ای هستند که برای آن انقلاب کردند./ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.