وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع راهپیمایان 22 بهمن دامغان با اشاره به خدمات گسترده نظام جمهوری اسلامی گفت: حوزه سلامت پس از پیروزی انقلاب رشد و توسعه گسترده ای داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، سیدحسن قاضی زاده هاشمی در جمع راهپیمایان 22 بهمن دامغان با تاکید بر کمبودهای پزشکی و مشکل آب آشامیدنی در قبل انقلاب گفت: امروز اکثریت روستاهای کشور از امکانات لازم اعم از آب آشامیدنی و پزشک برخوردار است.
وی با بیان اینکه امروز در ایران پزشک غیر ایرانی شاغل نیست گفت: در تمام استانهای کشور امروز پزشکان متخصص و فوق تخصص فعالیت دارند و این پیشرفتها منحصر به آقایان نبوده بلکه بانوان نیز در عرصه های تخصصی فعالیت دارند.
قاضی زاده هاشمی تامین معیشت مردم را از اولویت های دولت دانست و گفت: دولت به رغم مشکلات و کمبود منابع در سال 92 تورم را مهار کرده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشک با بیان اینکه جابجایی مشکلاتی و کمبودهایی به دنبال دارد گفت: دولت در صدد است این مشکلات را به حداقل رسانده و رفع کند.
وی با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: مردم ایران امروز با حضور خود ولایت مداری و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خوبی به نمایش گذاشتند./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.