توکلی گفت: ما برای مسابقات داخل سالن آسیا چهارشنبه عازم چین می‌شویم و از شنبه این مسابقات آغاز می‌شود.

سپیده توکلی عضو تیم ملی دومیدانی بانوان در ماده هفت‌گانه و پنج‌گانه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: من در وضعیت مناسبی قرار دارم و آماد مسابقات داخل سالن آسیا می‌شوم.
 
وی درباره وضعیت اردوی تیم ملی دومیدانی بیان کرد: تمرینات را زیر نظر مربی انجام می‌دهم و به تدریج آماده مسابقات داخل سالن آسیا می‌شوم. همچنین در اردو نیستم تا وضعیت آن را توضیح دهم.
 
وی درباره مسابقات داخل سالن آسیا بیان کرد: این مسابقات دو سال یکبار برگزار می‌شود. همچنین رکوردهای زده شده در این مسابقات فقط یک بار زده شود به خاطر همین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
وی درباره حریفانش در این مسابقات گفت: من شناخت خوبی از حریفانم دارم. رقبایم از کشورهای تایلند، قزاقستان، چین و ژاپن هستند. دومیدانی کار تایلندی مهم‌ترین حریفم است که امیدوارم بتوانم در این مسابقات قهرمان شوم.
 
توکلی درباره مشکلات مالی دومیدانی کاران بیان کرد: متأسفانه ما پاداش سال‌های گذشته را نگرفتیم. مشکلات مالی همچنان پابرجاست و حقوق و مزایای زیادی دریافت نکردیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: من دوره گذشته در مسابقات داخل سالن آسیا مدال برنز گرفتم. تمام تلاشم را می‌کنم که این بار مدال خوش‌رنگ طلا کسب کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.