عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن گزینه روی میز ماست گفت: مردم امروز برگ‌های برنده خود را رو کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، "محمدحسین صفارهرندی" در راهپیمایی امروز 22 بهمن حضور یافت و در جمع خبرنگاران پیرامون این حضور حماسی اظهار داشت: حضور مردم نشان می‌دهد که همچنان استکبار به سخره گرفته شده و قطعا ملت ایران گزینه‌هایش را رو می‌کند این حضور یکی از این گزینه‌هاست.
 
وی ادامه داد: تبلیغات غرب به خاطر این بود که مردم را خانه‌نشین کنند؛ این تبلیغات اثرندارد و مردم ایران هوشیار و باهوش هستند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: امروز در حالت مردم جشن دیدم؛ این حضور مهمترین گزینه روی میز ماست، بنده از فرمانده سپاه شنیدم که می‌گفت ما با کسی شوخی نداریم؛ یکی از مکان‌هایی که ملت ایران برگ‌های برنده خود را رو می‌کند همینجاست.
 
صفارهرندی تصریح کرد: دولت باید از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان پشتوانه خود استفاده کند و بسیاری از دولت‌ها در جهان نمی‌توانند حرف محکمی بزنند چرا که این پشتوانه مردمی را ندارند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این دولت با تکیه‌گاه مردمی می‌تواند با زبان صریح‌تر، قاطع‌تر و با اقتدار با جهان صحبت کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عضو ، مجمع ، تشخیص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار