خورشید خجسته فام انقلاب اسلامی ایران، از مشرقی ترین پنجره سرزمین حماسه تابیدن گرفت و صور اسرافیل از نای 22 بهمن 57 بر عالم و گیتی طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

به یاد آن هم دیوار نوشته، به یاد آن همه اعلامیه، به یاد آن همه فریاد در حنجره مانده، به یاد آن هم گریه و به یاد انقلابی که به تاریخ رنگ خون و آزادی پاشید، بیست و دوم بهمن فرا رسیده است.

به یاد آن همه آزادیخواه، به یاد آن همه تکبیر شبانه، به یاد آن همه دست در دست یکدیگر در مقابل ژ3 و به یاد آن قیام که سرنوشت تاریخ معاصر را تغییر داد، بیست و دوم بهمن ماه فرا رسیده است.

طلوع صبح صادق در طلیعه ای از بهار بی خزان از دروازه ابدیت گذشته است، تا نام ملتی را در روشنای روز بیداری، برای همیشه زنده نگهدارد.

همه آماده آمده بودند تا توپ، تانک، مسلسل دیگر اثر نداشته باشد، تا خون بر شمشیر پیروز شود، خون بر خنجر، خون بر جنون ستم و خون بر استبداد ستمشاهی، که شد و به یاد آن پیروزی خونین، بیست و دوم بهمن ماه فرا رسیده است.

خورشید خجسته فام انقلاب اسلامی ایران، از مشرقی ترین پنجره سرزمین حماسه تابیدن گرفت و صور اسرافیل از نای 22 بهمن 57 بر عالم و گیتی طنین انداز شد.

خون عاشورا در رگان زمین جاری شد و ایران اسلامی سراسر ادامه کربلا گشت، تا قیام امام حسین(علیه السلام) برعلیه یزیدیان، ناتمام نماند و پرچم قیام از بهمن 57 با رسالت خمینی (ره) بر دوش همه نسل ها نهاده شود. 

فریادها و بانگ ها از حنجره های زخمی آزاد شد تا عالم سکوت کند و صدای مظلومیت تمامی آزادی خواهان جهان به پژواک برسد که هلا بشنوید رساتر از« الله اکبر» فریادی نیست.

هوا دلپذیر شد، خون درون رگ گیاه به جوش آمد و گل و لاله از خاک بر دمید تا پرستو دیگر بار نغمه بازگشت و رهایی برآورد، « که یاد یار مهربان آید همی ... » و بعد آدم از قعر دوران چونان فرشته ای بر دیو ستمشاهی مستولی گشت، که گویی تمامی کتاب های آسمانی نوید این فتح عظیم را داده بودند.

اینک فریاد رسا و غریو « استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی » علیه کاخ استعمار، استبداد و دین زدایی از سینه های سرخ پر از گلوله، از سینه های سرخ پر از درد، از سینه های سوخته 72 پروانه عالم در گلوی تاریخ منتشر می شود.

سیاهی شب فرو نشست و خورشیدی از بلندای کربلا بر ملتی از نسل امام حسین و حضرت عباس (علیهما السلام ) نورافشانی کرد و مردم به اذن خدا، قطره قطره به دریای خروشان عدالت خواهی و آزادگی به خیابان منتهی به بهشت پیوستند. 

اینجای تاریخ معاصر، جهان گونه ای دیگر رقم می خورد و هیمنه دروغین استکبار از شانه های بت های سنگی و سنگ دل، بر زیرپا کشیده می شود و پایان دوران ستم زدگی ملت ها فرا می رسد.

همه آماده آمدند، تا فریاد برآورند، که قیام امام حسین (علیه السلام) به انقلاب اسلامی ایران پیوند خورده است، پیوندی مبارک و اینک طلیعه سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جان دوباره به ستمدیدگان عالم بخشیده است.

اینک صدایی رسا از حنجره سرخ آرمان انقلاب اسلامی، رسالت بزرگی را در گوش جهانیان طنین انداز می کند، که « ما ز دریاییم و دریا می رویم ... ».

همزمان با طلیعه سی و ششمین بهار آزادگی و دلدادگی و در آستانه بیست و دوم بهمن ماه 92 مردمی انقلابی ایران که صاحبان اصلی انقلاب با همه آرمان جمهوری اسلامی ایران، خود را برای جشنی دیگر از سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آماده می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.