استاندار یزد با تشکر از حضور همه سلایق و تفکرها در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم این احساس مسئولیت را به خوبی نشان داده و رسالت خود را انجام دادند و نمایش این اتحاد، اقتدار ملی ما و پاسخگویی به همه توطئه‌ها را به دنبال دارد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سیدمحمد میرمحمدی در تکیه تاریخی امیرچقماق یزد در جمع راهپیمایی کنندگان 22 بهمن در مرکز استان یزد گفت: فضای سیاسی امروز کشور بسیار مناسب و به دور از هر گونه افراط و تفریط است و باعث آرامش خاطر مردم و رفع دغدغه‌های آنها شده است.

وی خطاب به مردم افزود: حضور شما عزیزان در سراسر کشور سیل جمعیت خروشان از مردمی‌است که علاقه به انقلاب، آرمان‌های امام راحل و مکتب اسلام را نشان دادند و پایبندی خودشان را برای حفظ انقلاب با حضور پرشور به دنیا ارائه کردند.

استاندار یزد با بیان اینکه دشمنان به خوبی دریافته‌اند که تنها راه توقف در توفیقات کشور ما، اختلاف افکنی است، گفت: اما مردم ما نیز این ترفندها را شناخته و با نمایش همبستگی خود خنثی کرده و خواهند کرد.

وی حضور مردم را پشتوانه بزرگی برای نظام دانست و افزود: دولت تدبیر و امید در طول مدت فعالیت خود عرصه را برای فعالان اقتصادی آماده کرده است تا با یاری خداوند و همت کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و استقبال مردم بتوانیم شکوفایی اقتصادی را داشته باشیم.

میرمحمدی تاکید کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری در استان یزد مشخص شده است و طرح‌هایی که امکان سرمایه گذاری دارند نیز معرفی شده‌اند و زمینه پرداخت تسهیلات بانکی با مذاکره با مدیران عامل بانک‌ها به سرمایه گذاران فراهم شده است.

مدیریت ارشد استان یزد گفت: امروز میدان برای بخش خصوصی گسترده شده است و دولت آماده پشتیبانی و همکاری جدی با بخش خصوصی است و حضور سازمان‌های مردم نهاد برای توسعه سیاسی و بخش خصوصی برای رونق اقتصادی امروز فراهم و محیا است.

وی در پایان تاکید کرد: باید از این فرصت‌ها برای شکوفایی و رونق اقتصادی و سیاسی بهره بگیریم.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.