یکی از مراجع تقلید در قم با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این خودش بالاترین نعمتی است که از طرف خداوند به بندگانش داده می‌شود و دنیا بداند این ملت ملتی نیست که زیر بار زور رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله علوی گرگانی با حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن اظهار داشت: بهترین پیام راهپیمایی امروز به جهانیان این است که مردم همواره مطیع بزرگان هستند و از نجابت و شرافت بالا و فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و ما این معنا را در مردم می‌دانستیم و می‌دانیم.

وی ادامه داد: این شور و شعور فقط مختص مردم خودمان نیست و اقلیت‌های مذهبی که در کشور ما هستند نیز نجابت خودشان را نشان می‌دهند که مطیع امر بزرگان هستند و ما هر سال در راهپیمایی 22 بهمن می‌بینیم صلابت و اجتماع مردم بهتر از سال‌های قبل می‌گردد و این خودش بالاترین نعمتی است که از طرف خداوند به بندگانش داده می‌شود و دنیا بداند این ملت ملتی نیست که زیر بار زور رود.

این مرجع تقلید ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن خاطرنشان کرد: مردم بدانند ما در حق آنها دعا کرده و می‌کنیم و می‌دانیم که در آینده نیز بیش از پیش پشتیبان نظام و انقلاب خواهند بود./ز

برچسب ها: قم ، حضور ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.