رودهن/

ملت ایران هراسی از گزینه های روی میز دشمنان ندارد

بخشدار رودهن گفت: ملت عزیز و غیور ایران اسلامی امروز ضمن پافشاری بر همه حقوق و آرمانهای خود به ویژه انرژی صلح آمیز هسته ای، به دشمنان خود گوشزد کرد که هراسی از گزینه های روی میز آنان نخواهد داشت .

رضا طاهر خانی در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 92 در شهر رودهن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی فضای ایران اسلامی حماسه ای دیگر از جنس حضور گسترده ایرانیان بود و و راهپیمایی امروز مظهر قدرت نرم جمهوری اسلامی و سخت ترین سیلی ملت ایران بر صورت و سیرت دشمنان انقلاب بود و یکبار دیگر آرزوهای بدخواهان ایران اسلامی را به نا امیدی مبدل ساخت .

وی افزود: ملت ایران اسلامی در راهپیمایی غرورآفرین 22 بهمن، با حضور همه جانبه تمامی نقشه‌های شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و تلاش مذبوحانه برای صلابت‌شکنی و یاس‌آفرینی را نقش بر آب نمود.

طاهر خانی اظهار داشت: یوم الله 22 بهمن، یادآور حماسه و دلاوری‌های مردان و زنانی است که با هدف برپایی حکومت اسلامی و برقراری مساوات، آزادی و استقلال تحت لوای رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) بر طاغوت زمان پیروز شدند و تحقق وعده‌ی نصرت پروردگار را به چشم خود دیدند.

بخشدار رودهن گفت: امروز که انعکاس طنین فریادهای ضد ظلم و استکبار ستیزانه و آزادی‌خواه ملت قهرمان ایران در بهمن تاریخی 57 از سوی ملت‌های مسلمان منطقه به گوش می‌رسد و گستره موج بیداری اسلامی به اقصی نقاط عالم رسیده است، مسوولیت ملت مسلمان و انقلابی ایران در پاسداشت گوهر ارزشمند انقلاب اسلامی، این ودیعه الهی، سنگین‌تر از قبل شده است./ش



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.