فرمانده سپاه پردیس گفت: اظهارات رئیس جمهور و دولت مردان امریکایی در بیان سیاست "گزینه نظامی روی میز علیه ایران "ساختاری طنز آمیزدارد.

علی اکبر کافی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن درمورد اینکه اقتدار ایران اسلامی محصول سیاست اندیشمندانه مقام معظم رهبری در سطح بین الملل است گفت :تیم مذاکره کننده ایران در جلسات مختلف استوار پشت مواضع و منافع ایران اسلامی با اقتدار ایستاده است.

وی با اشاره به برخی گفته های رئیس جمهور امریکا در واکنش به خواسته های ایران در مذاکرات ژنو تصریح کرد :رئیس جمهور امریکا در برخی گفته های خود در واکنش به موضوع هسته ای ایران بندی از توافقات ژنو ،وجود گزینه نظامی علیه ایران روی میز را بیان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) پردیس با تاکید بر گفته فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که "نابودی اسرائیل هم روی میز ایران است" اضافه کرد:اظهارات جدید دولت آمریکا کشوری در راس هرم استکبار جهانی برای ملت شهید پرور کشورمان خنده آور است.

کافی در خاتمه اظهارداشت :دولت آمریکا تنها برای هراس ملت های جهان این اظهارات را بیان می کند و تنها برای خود آنها مصرف دارد و مقام معظم رهبری در این رابطه فرموده اند "دشمن در دوران انقلاب چه کاری را تا کنون علیه ایران اسلامی انجام نداده است و اگر اقدامی جدید در این راستا نکرده اند ،نتوانسته اند آن را انجام دهند"./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.