کاوشگران موجودات فضایی سرانجام موفق به کشف نشانه‌هایی جدی مبنی بر وجود موجودات فضایی بر سطح سیاره شده‌اند هر چند که فضانوردان آن را باور ندارند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، جستجوگران موجودات فضایی «UFO» به تازگی یک شی مخروطی شکل در آسمان سیارهٔ مریخ که از طریق مریخ‌نورد حاضر بر سطح سیاره رصد شده را شناسایی کرده‌اند.


 گفتنی است، این شی‌ء که به رنگ سفید در آسمان سیاره به نظر می‌رسد دنباله‌ای از بخار به همراه خود داشته و باعث جنجال رسانه‌ای فراوانی در روزهای اخیر شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، دانشمندان حوزه کیهان‌شناسی اعتقاد دارند که این شیء یک دنباله‌دار است و نمی‌تواند یک منشاء غیرطبیعی داشته باشد.



در حال حاضر بحث و گفتگو بین دانشمندان و جستجوگران موجودات فضایی بر سر ماهیت این شیء مرموز بر سطح آسمان مریخ ادامه دارد.



این تصاویر و عکس‌ها از یک کاوشگر که در سال ۲۰۱۲ بر سطح مریخ فرود آمده و وظیفه جمع‌آوری اطلاعات در خصوص وضعیت زمین‌شناسی سطح سیاره را دارد به تازگی به‌دست آمده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی میردوست
۱۲:۴۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
مطالب جدید زیادی در مورد نجوم و فضا میدونم که کسی نمی دونه
Iran (Islamic Republic of)
محمد فخری
۱۰:۰۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۳
چرا از بین این همه موجودات این انسان است که به خدا اعتقاد دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۲۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
جالبه اما قبل از اینکه علم بخواد ثابت کنه خداوند توی قران فرموده که هر چه در اسمانها و زمین است خدا را ستایش میکنند .پس قطعا موجوداتی هستند و جهان به این بزرگی فقط برای ما افریده نشده
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۶:۱۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
منظور اون ایه اینه که همه چیز(یعنی تمام عناصر سازنده و...)خداوند رو ستایش میکنن نه اینکه حتما موجودات هوشمند خداوند رو ستایش میکنن
Turkey
حسین
۲۳:۵۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
سلام اگر وجود دارند و از ما پیشرفته ترند اساسا نباید ترسی برای ارتباط با ما داشته باشند , ثانیا این سوال همیشه سر زبان اندیشمندان بوده که چرا باید بیگانگان رو سوار اشیا گرد مدور کنیم?یعنی همش یه مدل فضاپیما بیرون زدند.?
Iran (Islamic Republic of)
كريم
۱۰:۵۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
مناسب ترين شكل هندسي براي سفر در فضا اشكال مدور يا شبه مدور هستن.
آخرین اخبار