نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: راهپیمایی بزرگ و باشکوه 22 بهمن صحنه‎ای برای نمایش اقتدار نظام و قدرت‎نمایی ملت است که حضور باشکوه مردم در آن همواره به منزله بیعتی دوباره با آرمان‎های انقلاب، نظام و رهبری محسوب می‎شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین ˈسید احمد میرعمادی با گرامیداشت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی همواره حضور در راهپیمایی 22 بهمن را یک تکلیف شرعی، ملی و انقلابی می‎دانند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حماسه‎ای بزرگ را خلق کرده‎اند، بیان کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در صفوف ملت و کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه است که ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی امسال نیز کوبنده‎تر و مستحکم تر از سال‎های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شده‎اند.

حجت الاسلام میرعمادی از راهپیمایی روز 22 بهمن به عنوان صحنه تجدید میثاق امت با ولایت و رهبری یاد کرد و گفت: حضور باشکوه ملت در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی 22 بهمن ضمن مخابره پیام وحدت و همدلی همیشگی ملت ایران، توطئه‎های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه سربلندی، عزت و بزرگی امروز ملت ایران به برکت نهضت امام بزرگوار و تدابیر هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است عنوان کرد: 22 بهمن روزی است که ملت ایران قدرت خود را به رخ دنیا می‎کشد و پاسخی کوبنده به یاوه گویی‎های آمریکایی‎ها خواهد داد.

امام جمعه خرم‎آباد با بیان اینکه امسال راهپیمایی 22 بهمن به دلیل رفتارهای توهین آمیز آمریکایی‎ها از حساسیت بیشتری برخوردار است، تصریح کرد: ملت ایران با شعار کوبنده ˈمرگ بر آمریکاˈ پاسخ این اظهارات سخیف را می‎دهند.

وی با تاکید بر ضرورت حرکت مردم و مسئولان بر محور ولایت فقیه تصریح کرد: راه نجات در صحنه‎های مختلف و مقابله با توطئه‌های دشمنان تبعیت از ولایت فقیه است. میزان و ملاک ملت ایران اسلامی نیز رهبری و ولایت فقیه است و هر کسی از ولایت فاصله گرفت مردم نیز او را طرد خواهند کرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: لرستان ، راهپیمایی ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.