وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه شعار امسال خصومت با رژیم صهیونیستی است، گفت: همه با چشم باز با بصیرت و بینش درست، بدون گرفتار شدن در بازی‌های بدخواهان این نظام در صف واحد حرکت کنیم که انشالله به اهداف برسیم و بتوانیم از حقوق مردم دفاع کنیم و رفاه مردم نیز تامین شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران مستقر در سطح شهر، "محمدجواد ظریف" با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: تاکیدات مقام معظم رهبری همواره حفظ انسجام و وحدت کلمه بوده است و امروز که ما مسئول مذاکره هستیم بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی همه مردم هستیم.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: امروز همه ما در یک جبهه و یک گروه حاضر هستیم و نیاز است همه مردم با چشم باز با بصیرت و بینش درست بدون گرفتار شدن در بازی‌های بدخواهان این نظام در این صف واحد حرکت کنیم که انشالله به اهداف برسیم همچنین بتوانیم از حقوق مردم دفاع کنیم و رفاه مردم نیز تامین شود.

ظریف با بیان اینکه شعار امسال خصومت با رژیم صهیونیستی است تصریح کرد: در این مذاکرات طرفین تاکنون تلاش کردند به توافقات عمل کند اما گام مهم‌تر مذاکرات جامع است که امیدواریم با موفقیت صورت گیرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با اشاره به توهین‌های اخیر جان‌کری و وندی شرمن تاکید کرد: وزارت امور خارجه ایران و مسئولین نظام موضع‌گیری به موقع و متناسبی را مطرح کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رهبری ، حفظ ، انسجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار