طنین «مرگ بر آمریکا» امروز از دورترین نقطه استان قزوین یعنی شهرستان آوج هم به گوش رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ 

راهپیمایی حماسی و پرصلابت 22 بهمن‌ماه 92 در آوج با طنین فریادهای مرگ بر آمریکا امسال شور و طعم دیگری داشت.

مراسم سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هم‌زمان با سایر نقاط استان قزوین با حرارت و انگیزه دو چندان شهروندان آوج در دو بخش مرکزی و آبگرم این شهرستان تازه تأسیس امروز برای نشان دادن روح ایستادگی و اقتدار ملت برگزار شد.

امام جمعه شهر آوج در حاشیه راهپیمایی امروز  با غیر قابل توصیف کردن شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: راهپیمایی امروز بی‌تردید تنها گزینه اصلی ملت ایران برابر یاوه‌بافی‌های تهدیدات توخالی مقامات آمریکایی است که اخیرأ با قلدری و روحیه جنگ‌جویی بار دیگر به مصاف نبرد با نظام جمهوری اسلامی به صف ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام سیدضیاءلدین هاشمی با تأکید براینکه روح سربلندی و افتخار ملت ایران تا ابد در جریان است، ادامه داد: راهپیمایی امروز برخلاف تمام تصورات دشمنان و عناصر خودفروخته داخلی و خارجی با هیجان و شکوه بسیار ممتازی برگزار شد که نمادی از ایستادگی و یک رو بودن ملت ایران است.

این مسئول با اشاره به تلاش دشمنان برای انجام پروژه کمرنگ‌سازی اصل حضور و مشارکت مردم در طول دوره‌های مختلف تصریح کرد: هوشیاری و بصیرت تمام جانبه ملت چیزی نیست که با چند تبلیغ و جوسازی ناچیز مقامات آمریکایی و اسرائیلی از بین رفته و به یأس تبدیل شود.


فرماندار آوج نیز در حاشیه راهپیمایی  گفت: حماسه 22بهمن امسال و فریادهای مداوم ملت در حمایت از اصل و کیان نظام اسلامی برگ برنده‌ای در مصاف با جبهه باطل بود.

سیدعبدالله موسوی ادامه داد: جریان باطل و استکبار که از ماه‌های گذشته با انواع برنامه‌ها و توطئه‌ها در پی کمرنگ‌سازی موج حضور و نشاط مردم در راهپیمایی امروز بود با مشاهده حضور میلیونی در جای جای کشور رنگ باخت.

این مسئول با تأکید براینکه وصف عزت و سربلندی ملت با هیچ رسانه‌ و خبری قابل بیان نیست، تصریح کرد: این سربلندی و استقامت از تدبیر امام راحل در روزهای اول انقلاب نشأت گرفته است که تا به امروز با گذشت سه دهه هنوز با عظمت باقی مانده است.

ماندن و مبارزه با جبهه باطل از سنگر صفوف در هم فشرده راهپیمایی در میادین و خیابان‌ها به بی‌تردید گزینه‌ای است که آمریکای یاوه‌گو با تمام گزینه‌های روز میز خود جرأت توان و رویارویی با این سرمایه عظیم میلیونی را ندارد و با این حضور مردم به ویژه در شهرستان آوج بار دیگر ادعای تأثیرگذاری تحریم‌ها تنها بر روی میز‌ و بر شاخک‌ آنتن‌های دروغ پراکن بی‌بی‌سی فارسی و رسانه‌های همسو با جریان جنگ طلب باقی ماند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.