رئيس كميته اجرايي اولين همايش ايمني در حمل و نقل هوايي اعلام كرد: به علت استقبال گسترده و درخواست پژوهشگران و صاحبنظران صنعت و دانشكده مهلت ارسال خلاصه مقالات تا 30 بهمن ماه تمديد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، حميد حبيبي اظهارداشت: همايش ايمني در حمل و نقل هوايي با هدف اعتلاء صنعت هوايي كشور، ارتقاء ايمني هوانوردي، سلامت پروازها و در راستاي آسيب شناسي و بررسي مسائل مرتبط با موضوع ايمني هوانوردي تيرماه 1393 برگزار مي شود.

وي افزود: مهلت ارسال خلاصه مقالات اولين همايش ايمني در حمل و نقل هوايي 1392/11/30 وارسال كامل مقالات 1393/1/30 در نظر گرفته شده است و نتايج داوري خلاصه مقالات 1392/12/1 و داوري مقالات 1393/2/30 اعلام مي شود.

رئيس كميته اجرايي اولين همايش ايمني در حمل و نقل هوايي با بيان اينكه مقالات به دو زبان فارسي و انگليسي مورد پذيرش قرار مي گيرد، گفت: به مقالات برتر جوايز نفيسي از سوي سازمان هواپيمايي كشوري اعطا خواهد شد.

حبيبي با بيان اينكه در اين همايش كارگاههاي آموزشي تخصصي صاحبنظران و خبرگان هوافضايي ارائه مي شود ،از تمامي صاحبنظران، دست اندركاران، متخصصان، خبرگان، اساتيد و پژوهشگران صنعت هوانوردي و حمل و نقل هوائي كشور دعوت به عمل مي آيد تا با انجام ثبت نام در سايت همايش به نشاني www.conference.cao.ir مقالات خود را ارسال كنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.