نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی گفت: تحولات ۵ ماهه گذشته مثبت بوده اما باید سرعت بیشتری به خود گرفته و با هماهنگی بیشتری انجام شود، بازنگری در بخش نامه‌های عجولانه یکی دو سال اخیر در این میان ضروری است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد عبدالحمید حلمی با اشاره به حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور آیت الله بسیار مفید و موثر است چرا که ایشان به تمام زوایای دانشگاه آزاد اسلامی و کشور آگاهی دارد. 

وی در رابطه با مهم‌ترین اهدافی که منطقه تحت نظارت وی در دست پیگیری دارد، عنوان کرد: مهم‌ترین هدف حل مشکل بودجه است چرا که در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی به خصوص واحد‌های استانی ما با مشکل مواجه هستند و باید علاوه بر شهریه، منابع دیگر بودجه هم تامین شود. 

نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی ادامه داد: برای رفع این مشکل در نظر داریم در کوتاه مدت ۸۰ درصد بودجه از طریق شهریه، در میان مدت ۷۰ درصد و در بلند مدت ۶۰ درصد بودجه از طریق شهریه دانشجویی تامین شود. 

حلمی در ادامه گفت: مساله بعدی مساله کیفیت است. ارتقا کیفیت آموزشی و پژوهشی و تجاری سازی فعالیت‌های پژوهشی از دیگر اقداماتی است که ضرورت آن‌ها احساس می‌شود و امیدواریم بتوانیم دانشگاه را به سطح قابل قبولی در میان دانشگاه‌های جهان برسانیم. 

وی همچنین با اشاره به ۱۰ برابر شدن بودجه فرهنگی دانشگاه در سال جاری گفت: در این زمینه بنا داریم با هماهنگی معاونت‌ها و هیات امنا‌ها برنامه‌های مفصل فرهنگی و اجتماعی اجرایی شود. 

نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی مهم‌ترین مشکل منطقه تحت نظارت خود را مشکل بودجه‌ای برخی از واحد‌ها عنوان کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
چرا دانشگاه ازاد میگوید قبولین ارشد بهمن ماه به کلاس درس می روند هنوز هم درسهای برخی از رشته ارائه نشده میگویند حدنصاب نرسیده مردمو الاف میکنه .
آخرین اخبار