حجت الاسلام محمدمهدی راشدی امام جمعه چالوس گفت: روز 22 بهمن نشانه هویت ملی وایرانی ما ملت ایران است وتصور ما این است که امسال سال حماسه سیاسی است وبا ایجادحماسه باشکوهی در انتخابات در 22 بهمن این شکوه را تکمیل می کنند.

وی نیزدر گفتگو خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، افزود: ملت ما در 35 سال گذشته از انقلاب نشان دادند که در صحنه هستند وبا وجود مشکلات اقتضادی واشتغال وداخلی اما از راه امام وشهدا وانقلاب فاصله نگرفتند وآرمانهای انقلاب و دشمنی دشمنان را باور دارند و فریب تبلیغات آنها را نمی خوردند.

راشدی گفت: اوج بدیهای دشمنان در جریان انرژی هسته وتوافق نامه بود که آمریکا و سایر شرکا خود خواستار حضور ایران شدند وباید در توافق مسائل هر دو طرف رعایت شود ودولت ما با تاسی وتائید رهبری به توافق دست زدند ولی دولت آمریکا در جلسات رسمی و رسانه ای خود علیه ملت ایران حرف زده وتوهین آمیز صحبت کرده است.

امام جمعه چالوس گفت: همانطور که آمریکا می گوید همه گزینه های علیه دولت ایران برسر میز است، امروز ایرانیان با حضوروفریاد یکپارچه علیه روحیه استکباری آمریکا در راهپیمایی به دشمنان ثابت کردند که به آرمانهای امام وخون شهدا وفادار هستند ونشان می دهند که استقلال کشور خود را با هیچ چیز عوض نمی کنند.

راشدی خاطرنشان کرد : انقلاب بزرگترین نعمت است که خونهای پاک وفراوانی در این راه ریخته شده وملت ما مانند همیشه ثابت می کنند که همچنان برای همیشه در راه امام وشهدا استوار وثابت قدم هستند.

حضور پرشور مردم مناطق مختلف مازندران در جشن انقلاب، برگ زرینی را در کارنامه افتخارات دیار علوین به ثبت رسانده است./ز

برچسب ها: بهمن ، هویت ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.