فرماندهی کل ارتش سوریه اعلام کرد قاتلان جنایتکاری که قتل عام روستای معان در حومه حماه را مرتکب شدند بهای سنگینی بابت این جنایت خود پرداخت خواهند کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد قاتلان جنایتکاری که قتل عام روستای معان در حومه حماه را مرتکب شدند بهای سنگینی بابت این جنایت خود پرداخت خواهند کرد.

 یک افسر ارتش سوریه این بیانیه را قرائت کرد.

وی گفت: بیانیه فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح به شرح زیر است:« باندهای تروریستی مسلح و اعضای شبکه موسوم به جبهه النصره قتل عام هولناکی را نهم ماه کنونی میلادی ( پریروز ) در حق شهروندان بیگناه در روستای معان در شمال حماه مرتکب شدند و 42 نفر زن و کودک و پیرمرد شهید شدند. تعدادی زیادی از افراد مسلح باندهای تکفیری تروریستی به این روستا یورش بردند و از انواع سلاح استفاده و خانه ها را غارت کردند و به آتش کشیدند و برخی خانه‌ها را ویران و همه ساکنان این روستا را آواره کردند. این اقدام جنایتکارانه که تروریست‌ها به آن دست زدند در حالی است که دولت سوریه برای پایان دادن به رنج و سختی ملت ما  تلاشهای گسترده ای را به کار گرفته است و نشانه صریحی از ارتباط آنان با برخی طرفهای خارجی است که این طرفها نیز برای همگان شناخته شده هستند. فرماندهی کل نیروهای ارتش و مسلح تأکید می کند اینگونه اقدامات جنایتکارانه بزدلانه در حق غیر نظامیان بدون مجازات باقی نخواهد ماند و قاتلان جنایتکار بهای سنگینی بابت آنچه که دستان پلیدشان مرتکب شده است پرداخت خواهند کرد و نیروهای مسلح دلاور ما امروز بیش از هر زمان دیگری بر پیگیری اجرای مأموریتهای قانونی اش در مقابله با شبکه های تروریستی و نابودی آنان و بازگرداندن امنیت و ثبات به سراسر کشور پافشاری می کند.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار