مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان از استقلال کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حجت‌الاسلام مسیح مهاجری شب‌ گذشته در جشن دهه فجر در جمع سوادکوهی‌های مقیم مرکز استان که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری جشن‌های انقلابی باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره انقلاب است.

وی تصریح کرد‌: از اینکه سوادکوهی‌های مقیم ساری این‌گونه مراسم را دیر شروع کردند، اما کار درستی است و هر ساله باید با کیفیت بهتری انجام شود.

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی با بیان اینکه نگاه مردم در قبل از انقلاب به سوادکوه متفاوت بود، افزود: مردم سوادکوه در بعد از انقلاب همراهی خود را به امام اثبات کردند و تا جایی پیش رفت که امام راحل عشایر سوادکوه را در پاسخ نامه خادم «الشریعه آیت‌الله شیخ عبدالله نظری» تکریم کردند.

مهاجری‌ ادامه داد: سوادکوه در تربیت انسان‌های فرهیخته در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، حقوقی و نظامی سرآمد است و بسیاری از نظامیان رده بالای مملکتی در قبل از انقلاب پرورش یافته این منطقه بودند.

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامیدر بیان خاطرات خود با امام راحل یادآور شد: امام راحل علاقه‌ای به شهرت و مطرح کردن خود نداشت.

مهاجری با اشاره به اینکه امام راحل به عنوان فردی روحانی توانست با یک قلم همه کشورهای ابرقدرت را از کشور خارج کند و کشور را با حفظ استقلال به دست مردم بسپارد، افزود: انقلاب اسلامی از 22 بهمن 57 تاکنون از هیچ مقام خارجی در اداره کشور دستور نگرفت و برای پیشبرد اهداف انقلاب مستقل عمل کرد.

وی با تاکید براینکه ایران افتخار دارد که کشوری مستقل است، گفت: پیشرفت‌های کشور در فنون مختلف به ویژه در تسلیحات نظامی چشمگیر بود.

مهاجری با اشاره به‌تهدیدات آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت علمی و نظامی در کشور گفت: امروز اعلام می‌کنیم که موشک بالستیک زمین به زمین را با موفقیت آزمایش کردیم و به عنوان نسل جدید موشک در اختیار داریم.

وی یادآور شد: این قدرت نشان می‌دهد که می‌خواهیم خودمان باشیم و این استقلال را از اخلاص امام راحل بدست آوردیم.

مدیر مسئول روزنامه جمهوری با بیان اینکه در طول اسلام تاکنون علما و مراجع زیادی داشتیم که در مکتب اهل بیت حافظ اسلام بودند اما کسی به جز امام نبود که کشور را از یوغ شاهنشاهی2 هزار و 500 ساله نجات دهد، اظهار داشت: امام راحل حکومت را به دست مردم سپرد و استقلال واقعی مردم ایران را تضمین کرد.

وی با تاکید براینکه همه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنید، افزود: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی استقلال دارد.

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی ایران راز موفقیت انقلاب اسلامی را متکی بر دین اسلام دانست و ادامه داد: شعار انقلاب اسلامی آزادی و استقلال متکی بر اسلام است که پایدار ماند./ز

برچسب ها: حضور ، بهمن ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.