رئيس اداره خدمات شهري منطقه ثامن از بلامانع بودن نصب پارچه نوشته‌های تبلیغاتی انقلابی در معابر و خیابان‌های اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت 22بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.


محسن رهنما در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: نصب پارچه نوشته‌ها و بنرهای تبلیغاتی اصناف و نهادها در معابر اطراف حرم در حالت عادی ممنوع بوده اما به مناسبت 22 بهمن از نصب این تبلیغات در صورت هماهنگی با نهادهای مربوطه ممانعت به ‌عمل نخواهد آمد.

رهنما، روز 22بهمن را یکی از ایام ویژه خدماتی منطقه ثامن برشمرد و ادامه داد: حضور قابل اعتنای مشهدی‌ها در سی ‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب و راهپیمایی عظیم آن که به منطقه ثامن ختم خواهد می‌شود، سبب شده كه با ابلاغ شرايط ويژه به پيمانكاران دو ناحيه منطقه ثامن، نيروهاي خدماتی اطراف حرم امام رضا(ع) را به سه برابر شرايط عادي افزايش دهيم.

وی همچنين از افزايش نيروهاي اماني و نظارتي منطقه از 3 نفر به 27 نفر و فعاليت2 گشت جمع‌آوري متكديان در این روز خبر داد و افزود: براي رفاه حال راهپیمایان، تعداد سرويس‌هاي بهداشتي سيار و فعال موجود منطقه را از 168 چشمه به 216 چشمه افزايش داده‌ايم.

شستشوي معابر منتهي به حرم به مساحت بيش از 2ميليون و پانصدهزار مترمربع و افزايش30درصدي ماشين‌آلات جمع‌آوري زباله جهت عادي‌سازي شرايط منطقه پس از راهپیمایی از ديگر اقداماتي هستند كه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی توسط اداره خدمات شهري منطقه ثامن صورت مي‌گيرد.

رئيس اداره خدمات شهري منطقه ثامن در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای خدماتی منطقه ثامن اگرچه وظیفه سنگینی در این روز برعهده دارند اما گروهی از آن ها همراه با دیگر آحاد مردم در راهپیمایی عمومی 22بهمن شرکت خواهند داشت.


برچسب ها: رئیس ، اداره ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.