تفاهم نامه همکاری بین بیمارستان و زایشگاه اقبال با ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10 با هدف خدمات رسانی متقابل در زمان وقوع حوادث منعقد گردید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 10 گفت : در راستای اجرای دستورالعمل ستاد حوادث غیر مترقبه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ستاد  مدیریت بحران منطقه 10 با همکاری بیمارستان و زایشگاه بابک اقدام به امضای تفاهم نامه ای در زمان وقوع بحران (حوادث طبیعی و غیرمترقبه ) نمودند.
 
  وی در ادامه افزود : این مجموعه با امضاء این تفاهمنامه متعهد می گردد که بیمارستان اقبال با افزایش کادر درمانی خود در شیفت های مختلف و همچنین در اختیار قرار دادن کلیه تجهیزات بهداشتی و درمانی از یک طرف و شهرداری منطقه 10 نیز با خدمت رسانی بیشتر توسط پرسنل حرفه ای و خدماتی و همچنین ماشین آلات و تجهیزات خود را از طرف دیگر با همکاری متقابل در راستای پیشگیری و جلوگیری از بروز فاجعه اقدام نمایند.
 
شایان ذکر است منطقه 10 بدلیل تراکم جمعیتی و بافت فرسوده بسیار در هنگام بروز بحران به منظور کاهش مشکلات نیازمند امداد رسانی سریع است و انعقاد این تفاهم نامه ها میتواند گامی موثر در کاهش مشکلات در هنگام بروز فاجعه باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار