جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران و حماسه آفرینی های آن ها در بهمن ماه 57، همزمان با سراسر کشور در مشهد و سایر شهرستان ها، شهرها و بخش‌های استان شهید پرور خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان خراسان‌رضوی بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه خود تجدید میثاق کردند.

بنابر این گزارش، مردم مؤمن و انقلابی شهرستان‌های نیشابور، قوچان، سبزوار، چناران، بردسکن، خلیل‌آباد، تربت‌حیدریه، کاشمر، گناباد و سایر شهرستان‌های خراسان‌رضوی امروز از ساعت 9 صبح در هوای زمستانه بهمن ماه اما با دل‌های گرم و سرشار از عطر ولایت، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را بار دیگر جشن گرفتند.

امروز مشهد نیز همچون تابلویی زیبا و رنگارنگ اما یکپارچه سرشار از عطر انقلاب است امروز مشهد سرزندگی را شاهد است و به جرأت می‌توان گفت دشمن را ناامید و دوست را خوشحال کرد.

مردم مشهد در کنار بارگاه حرم مطهر علی‌بن موسی الرضا(ع) بهار انقلاب را گرامی داشتند.

گزارش از شهرستان‌های استان پهناور خراسان‌رضوی حاکی است، مردم این دیار همیشه در صحنه امروز نیز هم‌پای با مردم ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به اثبات رساندند.

مردم استان خراسان‌رضوی امروز آمدند و با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند و نشان دادند که تا آخرین قطره خون پشتیبان نظام و ولایت‌فقیه هستند./ز

برچسب ها: کبیر ، انقلاب ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.