کارشناس تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باخصوصی شدن باشگاه‌های فوتبال مشکلات مالی حل می‌شود.

ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وقتی باشگاهی با بازیکنی قرارداد می‌بندد باید به آن قرارداد متعهد باشد، پس بازیکنان حق دارند که خواستار مطالباتشان باشند چراکه این بازیکنان عمر ورزشی کمی دارند و باید حقوقشان به آنها داده شود.

کارشناس تیم فوتبال پرسپولیس افزود: تا وقتی‌که باشگاه‌های ما دولتی باشند اوضاع مالی به همین منوال باقی خواهد ماند چرا که وزارت ورزش بودجه محدودی دارد و نمی‌تواند تمام هزینه‌های باشگاه‌ها را پرداخت کند.

وی تصریح کرد: دولت باید کمکی کند تا تیم‌ها از بحران مالی خارج شوند و سال‌های بعد باید تیم ها را به بخش خصوصی واگذار کنند تا هم پول بیت المال را خرج نکنند و هم مشکلات مالی پیش نیاید.
 
آشتیانی درخصوص اینکه علی دایی از بازیکنانش خواسته که اعتصاب کنند گفت: وقتی یک مربی می‌بیند که بازیکنش ناراحت است و خواستار حقوق معوقه‌اش است نمی‌تواند با آنها هماهنگ شود پس حق دارد که خواستار حقوق بازیکنانش باشد.

وی تصریح کرد: علی پروین باید قبل از قبول‌کردن مدیر عاملی پرسپولیس با گودرزی ( وزیر ورزش) صحبت می‌کرد بنابراین ابتدا مشکلات مالی تیم را حل می‌کرد سپس این سمت را می‌پذیرفت.

کارشناس تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه بیان کرد: من از بازیکنان پرسپولیس می‌خواهم که به خاطر هواداران تمرین و بازی کنند در غیر این صورت آمادگی‌شان را ازدست می‌دهند و مشکلات بیشتری برای تیم پیش می‌آید.

آشتیانی در پایان درخصوص بازی پرسپولیس وفجر خاطر نشان کرد: به  نظرم بازیکنان به اندازه کافی آمادگی دارند که علی رغم چند روز تمرین نکردن می توانند به خوبی مقابل فجر بازی کنند و فجر هم تیم ته جدولی است و نمی‌تواند مشکلی را برای پرسپولیس بوجود آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار