وطنم ای سربلند ملک کهن زادگاه ابرمردان مرد، بر مردی و مردانگی مردمانت می بالم و روح ایثار و دلاوری خاستگاهت را می‌ستایم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج وطنم ای محبوب سربلند از نام سربلند رهبرم ،تو را می ستایم و بیش از آن روح آرام رهبرم ،آن بزرگ رهبر که آرمان بزرگش را در بلندای تاریخ ارج می‌نهم.

وطنم، ای سرزمین لاله‌های واژگون، ای اقلیم آزادی و آزادگی، بهار آزادی و آزادگی تو را اینک یادگار بزرگ رهبرفقید آزاده ام می‌دانم.

وطنم ای جام غرور و افتخار، ای مرز پرگهر،استقلال، آزادی و اقتدار تو اینک رشک قدرت‌هایی است که در چنین روزی بزرگ رهبری آزاد هیمنه‌ی پوشالی آنها را شکست و به زباله دان تاریخ انداخت.

وطنم، ای سرزمین اسطوره ای ، درود برآن اسطوره ات،روح الله و آفرین برمردمان اسطوره ای ات، عاشقان روح الله که سطر سطر انقلاب بزرگ تو را به جوهر غیرت و ایثار نگاره گری کرده‌اند.

وطنم، اینک امروز عاشقان روح الله همه بار دیگر می‌آیند تا دریای عشق و ارادت خود را پای نخل طوبی بهار آزادگی‌ات به آزادی و سربلندی جاری کنند و همبستگی ملی و بیعت بارهبری را به منصه ظهور برسانند.

وطنم ،امروز برتو می بالم که امروز یکپارچه مفتخر به حضور یکپارچه مردم بیدار دل خود در ایستادگی مردمت در دفاع از آرمان‌های انقلاب خواهی بود./ز
برچسب ها: طن ، ملت ، روح ، آزادی ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.