سخنگوی شورای شهر تهران گفت: حفظ استقلال مهم‌ترین دستاورد 35 سال انقلاب ایران است که آن را از سایر انقلاب‌های سیاسی کشورهای دیگر ممتاز می‌کند.

رضا تقی‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با بیان این مطلب گفت: 35 سال انقلاب اسلامی را نمی‌توان در قالب جملات ادای دین کرد اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین دستاورد انقلاب در این 35 سال حفظ استقلال بوده است.
 
سخنگوی شورای شر تهران با اشاره به تفاوت انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های سایر کشورها اظهار داشت: تفاوت انقلاب اسلامی ایران با انقلاب فرانسه یا انقلاب اکتبر روسیه این است یک حرکت سیاسی نبود و باعث تحول در نگرش انسان‌‌ها شد و یک ریشه‌ی اسلامی داشته است و هر سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد شاهد صعود منحنی انقلاب و بیداری ملت‌ها هستیم.
 
تقی‌پور در ادامه بیان داشت: مخالفت‌هایی که با انقلاب ما می شود نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی ایران ریشه در جان انسا‌ن‌ها دارد و یک حرکت سیاسی نبوده که با یک اقدام سیاسی از بین برود.
 
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به شرکت پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: با شرایط موجود در سالیان اخیر راهپیمایی 22 بهمن پاسخی بسیار کوبنده به حرکت‌های استکبار جهانی است که در ارزیابی انقلاب دچار اشتباه شده‌اند که حتی تصور کنند ممکن است مردم ما خسته شده باشند چرا که همواره راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن عکس این محاسبات را اثبات کرده و قطعا امسال نیز پاسخ دندان‌شکنی به این توهمات و تصورات غلط از سوی ملت ایران داده خواهد شد./
انتهای پیام/  
 

برچسب ها: شورا ، شهر ، استقلال ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار